اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی:

استاندار کرمان اجازه مانور به بدخواهان نظام را ندهد

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار کرمان اجازه ندهد که بدخواهان نظام در استان کرمان قدرت بگیرند.

استاندار کرمان اجازه مانور به بدخواهان نظام را ندهد

حسین فتاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: استاندار کرمان اجازه ندهد، بدخواهان نظام و افراطی‌ها در استان کرمان قدرت بگیرند.

وی با اظهار تأسف از برخورد نامناسب و غیرمنطقی عده‌ای که در آیین تودیع و معارفه استانداران کرمان در سالن خانه شهر جمع شده بودند، تصریح کرد: این افراد از دو ساعت قبل از مراسم به خانه شهر آورده شده بودند تا با حرکت‌های ناشایست خود آبرو و حیثیت مردم کرمان را زیر سئوال ببرند.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این افراد در آستانه شهادت حضرت رقیه و در ماه صفر با سوت و کف زدن‌های خود نسبت به ارزش‌ها و اعتقادات ما اهانت کردند.

فتاحی همچنین با اشاره به اهانت به استاندار سابق کرمان در آیین تودیع و معارفه استانداران کرمان و قطع سخنان وی، عنوان کرد: اسماعیل نجار استاندار سابق کرمان فردی ولایی، ارزشی و زحمتکش بود و زیاده‌خواهی و تندروی‌های همین افراد موجب شد که ما وی را دیگر در کرمان نداشته باشیم.

وی اذعان داشت: ما مردم استان کرمان به مهمان‌نوازی و غریب‌نوازی شهره هستیم، اما نمی‌دانم این چه رسمی بود که این افراد در مراسم تودیع و معارفه استانداران کرمان به جا آوردند و با بچه‌بازی‌های خود آبرو و حیثیت مردم کرمان را زیرسئوال بردند.

فتاحی با اشاره به اینکه از برخورد بد این افراد متاثر هستیم و آنها حرکات بسیار زشت و زننده‌ای را انجام دادند، افزود: از استاندار سابق کرمان برای این اهانت‌ها عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم ما را ببخشد.

وی ابراز داشت: باید تأکید کنم که مردم کرمان به مسئولان علاقه دارند و مردمی مومن و ولایی هستند و 7 هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و نباید حرکت زشت و ناپسند عده‌ای انگشت‌شمار که به منظور انجام این حرکات نابخردانه جمع‌آوری شده بودند را به پای همه مردم کرمان گذاشت.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: اسماعیل نجار استاندار سابق کرمان سال‌ها در راه خدا و انقلاب اسلامی گام برداشت و از ارزش‌ها دفاع کرد.

فتاحی با تبریک به علیرضا رزم‌حسینی استاندار جدید کرمان برای وی آرزوی موفقیت کرد و افزود: شعار دولت یازدهم اعتدال بود و اعتدال یعنی افرادی که در خط ولایت، انقلاب و شهدا هستند.

وی اذعان داشت: اعتدال به این معنی نیست که افراطی‌هایی که دنبال براندازی نظام و پایمال کردن خون شهدا بودند و حتی به زندان رفتند، بیایند و برای استان کرمان تصمیم بگیرند.

فتاحی، اعتدال را خط انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری خواند و گفت: استاندار جدید کرمان به انسان‌های چاپلوسی میدان ندهد که دنبال مسائل خط و گروه خود هستند.

وی در پایان متذکر شد: استاندار کرمان رزمنده و با شهدا همرزم بوده است و انتظار داریم که خون شهدا را حفظ کند و در خط راستین انقلاب، امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا باشد.

انتهای پیام/80019/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول