اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فعالان و خادمان قرآنی آمل تجلیل شدند

فعالان، خادمان، مفسیران و حافظان قرآن کریم در آمل تجلیل شدند.

فعالان و خادمان قرآنی آمل تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رئیس دانشکده علوم قرآنی آمل امشب در مراسم تجلیل از فعالان قرآنی این شهرستان با اشاره به اینکه در فرهنگ قرآنی تشویق و ترغیب از اصول است و سبب گسترش فعالیت‌ها می‌شود، تصریح کرد: تشویق به فعالیت‌های قرآنی نیز از مهم‌ترین اموری است که می‌توان به آن پرداخت.

حجت‌الاسلام محمود ابوترابی با بیان اینکه دانشکده علوم قرآنی آمل به عنوان یکی از 22 دانشکده فعال علوم قرآنی سراسر کشور در مجموعه دانشگاه علوم و معارف قرآنی فعالیت می‌کند، بیان داشت: ‌بتوانیم از این طریق فرهنگ قرآنی را احیا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در ایام سال شاهد فعالیت‌های قرآنی گسترده در شهر هستیم، یادآور شد: این شیوه برای همیشه ادامه پیدا کند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم قرآنی آمل نیز با اشاره به اینکه آمل به جرات یکی از شش دانشکده برتر علوم قرآنی در کشور به شمار می‌رود، بیان داشت: توسعه پژوهشگاه‌ها و کتابخانه‌ها یکی از مهم‌ترین‌ کارهایی است که می‌توان در زمینه توسعه علوم قرآن انجام داد.

حجت‌الاسلام سیدعبدالله اصفهانی با تاکید بر اینکه این دانشکده را متعلق به کلان‌شهر مازندران می‌دانیم، گفت: محوریت این دانشکده کمک به توسعه مفاهیم و معارف قرآنی در شمال کشور است.

اصفهانی افزود: این دانشکده دارای 10 هزار و 323 عنوان کتاب و 16 هزار و 500 جلد کتاب است.

وی از وجود 75 عنوان نشریه کتابخانه‌ای در این دانشکده خبر داد و تصریح کرد: 373 نفر دانشجو، استاد و عضو غیر دانشگاهی از این کتابخانه بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش فارس،در این همایش از فعالان قرآنی شهرستان آمل تجلیل شد.

انتهای‌پیام/86011/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول