اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات و روابط ‌عمومی وزارت دفاع:

قصد راه‌اندازی یک نهضت قرآنی را در وزارت دفاع داریم

معاون تبلیغات و روابط ‌عمومی وزارت دفاع گفت: همت همه مسئولان در تدارک راه‌اندازی یک نهضت قرآنی در وزارت دفاع و نیروهای مسلح است.

قصد راه‌اندازی یک نهضت قرآنی را در وزارت دفاع داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ناصر دهقانی عصر امروز در جشنواره قرآنی و تجلیل از نفرات برتر سی ‌و دومین دوره مسابقات قرآن کریم وزارت دفاع منطقه اصفهان گفت: امسال در وزارت دفاع برخلاف سال‌های گذشته مسابقات قرآن کریم را به صورت منطقه‌ای و استانی برگزار کردیم.

وی بیان داشت: جشنواره قرآنی را در شهرهای شیراز و تهران در روزهای گذشته برگزار شد و در حال حاضر در اصفهان در حال برگزاری است، مشهد و غرب تهران و دیگر شهرهای کشور در روزهای آتی جشنواره قرآنی را برگزار خواهند کرد.

معاون تبلیغات و روابط ‌عمومی وزارت دفاع تصریح کرد: ما در تدارک راه‌اندازی یک نهضت قرآنی در وزارت دفاع و نیروهای مسلح هستیم، امیدواریم در سال 93 با توجه به تمهیدات و برنامه‌ها که اندیشیده شده است نهضت و حرکت فعالانه انقلابی و قرآنی در وزارت دفاع راه‌اندازی شود.

وی افزود: ما درصدد هستیم همانطور که خانواده بزرگ دفاعی با اقدامات بازدارندگی خود چشم طمع دشمنان را از این مرز و بوم دور کرده و افتخار‌آفریده است به صورت جدی وارد عرصه دینی مذهبی و خانواده بزرگ و ارزشمند قرآنی شویم و افتخاری دیگر بر صفحه زرین این وزارتخانه بزنیم.

دهقانی در ادامه با توضیح مختصری از شرایط پیچیده سیاسی، اجتماعی منطقه خاورمیانه و جهان اظهار داشت: با توجه به وجود گروه‌های انحرافی چون سلفی‌ها و تکفیری‌ها تنها پناهگاه خود را قرآن می‌بینیم و امیدوار هستیم بتوانیم گام‌های خوب و مؤثری در این راه برداریم.

انتهای پیام/63001/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول