اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 7 مشهد اعلام کرد

برگزاری مسابقات قرآنی در سطح مناطق با همکاری اداره اوقاف مشهد

شهردار منطقه 7 مشهد گفت: در راستای ورود قرآن به زندگی روزمره مردم، مسابقات قرآنی در سطح مناطق با برنامه‌ریزی اداره اوقاف شهرستان مشهد برگزار شده است.

برگزاری مسابقات قرآنی در سطح مناطق با همکاری اداره اوقاف مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احمد محبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ورود قرآن به زندگی روزمره مردم با استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی می‌تواند انس و الفت نسل جوان و کودک را با قرآن بیشتر کند.

وی با بیان اینکه برای ورود این مقوله به زندگی روزمره مردم باید اقدامات فرهنگی بسیاری انجام شود، تصریح کرد: شهرداری مشهد در این راستا مسابقات قرآنی را در سطح مناطق با برنامه‌ریزی اداره اوقاف شهرستان مشهد برگزار کرده است.

محبی ادامه داد: در منطقه 7 شهرداری مشهد نیز این مسابقات برگزار شده و حضور و مشارکت فعال اعضای شورای اجتماعی محلات نیز به برپایی بهتر این رقابت‌ها کمک شایانی کرده است.

شهردار منطقه 7 مشهد خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات سی و ششمین دوره بوده که در سطح مناطق شهری برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: این مرحله برای رده سنی بالای 16 سال و در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل برگزار شده و تعداد شرکت‌کنندگان در آن 400 نفر بوده است.

محبی افزود: از این تعداد هفت نفر از آقایان و سه نفر از بانوان شرکت کننده به مرحله بعدی راه پیدا کردند تا با رقبای خود از مناطق دیگر به رقابت بپردازند.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول