اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه صنعت آب و برق در مازندران گشایش یافت

نمایشگاه آب، برق و الکترونیک و بهره‌وری انرژی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مازندران در قائمشهر گشایش یافت.

نمایشگاه صنعت آب و برق در مازندران گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، سومین جشنواره و نمایشگاه صنعت آب و فاضلاب، برق و الکترونیک و بهره‌وری انرژی عصر امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های مازندران واقع در قائمشهر با حضور مسئولان کشوری و استانی و تولیدکنندگان و شرکت‌های وابسته آغاز به‌کار کرد.در این نمایشگاه 46 شرکت داخلی آخرین تولیدات و دستاوردهای خود را در زمینه برق صنعتی، سیم، کابل و پریز، تصفیه آب و فاضلاب در 50 غرفه به نمایش گذاشتند.

تولیدکنندگان و شرکت‌های استان‌های زنجان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، گیلان، تهران، آذربایجان شرقی، مازندران، زنجان، فارس، اصفهان و همدان از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه هستند.

همچنین 50 درصد نمایشگاه به شرکت‌های مازندرانی اختصاص دارد.

در این نمایشگاه انواع تابلو و ترانس برق، لوله و پمپ آب، دستگاه‌های تصفیه آب، شناورها، انواع کلید سوئیچ و لامپ در به نمایش گذاشته شد.

از دیگر اقدامات جنبی نمایشگاه برپایی کارگاه آموزشی تخصصی عمومی در زمینه مدیریت صحیح مصرف آب و برق در محل نمایشگاه در حال برگزاری است و شرکت عموم در این کارگاه‌ها نیز آزاد اعلام شد.

سومین نمایشگاه صنعت آب و فاضلاب، برق و الکترونیک ‌و بهره‌وری انرژی از امروز به مدت چهار روز تا 22 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مازندران، جنب پل تلار قائمشهر همه روزه از ساعت 10 صبح تا 17 عصر دائر است.

انتهای پیام/86008/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول