اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجتمع آموزشی صنعت آب و برق مازندران:

نیازهای آموزشی صنعت برق تامین شود

رئیس مجتمع آموزشی صنعت آب و برق مازندران گفت: نیازهای آموزشی صنعت برق باید با همکاری همه مسئولان تأمین شود.

نیازهای آموزشی صنعت برق تامین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‎ای سمنان، رئیس مجتمع آموزشی واحد مازندران و هیئت همراه با سیدعلی‎اکبر صباغ، مدیرعامل شرکت برق منطقه‎ای سمنان دیدار کردند.

رئیس مجتمع آموزشی واحد مازندران در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مسلمی، مدیرعامل فقید شرکت برق منطقه‎ای سمنان، انتصاب صباغ به عنوان مدیرعامل شرکت برق منطقه‎ای سمنان را تبریک گفت.

علی خان‎محمدی افزود: با هماهنگی و تعامل بیشتر با شرکت برق منطقه‎ای سمنان بتوانیم همچون گذشته نیازهای آموزشی صنعت برق را مرتفع سازیم.

رئیس مجتمع آموزشی واحد مازندران اظهار امیدواری کرد: با همکاری شرکت‎های مجموعه صنعت آب و برق مکانی مناسب برای برگزاری آموزش‎های تخصصی پودمانی در سطح استان سمنان فراهم شود.

صباغ در ادامه این دیدار با اشاره به اهمیت آموزش در توسعه منابع انسانی گفت: این شرکت آمادگی همکاری با واحد مازندران در خصوص برگزاری دوره‎های آموزشی مورد نیاز را دارد.

همچنین در این دیدار، معاون بهره‎برداری و منابع انسانی شرکت برق منطقه‎ای سمنان برگزاری دوره‎های تخصصی را با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی مورد تأکید قرار داد.

انتهای پیام/2249/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول