اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز ورود مقام معظم رهبری به قزوین

نمایشگاه یادمانی از سفر در قزوین برپا می‌‌‌شود

نمایشگاه یادمانی از سفر به مناسبت سالروز ورود مقام معظم رهبری به استان قزوین 22 آذرماه سال جاری در مسجدالنبی (ع) این استان برپا می‌شود.

نمایشگاه یادمانی از سفر در قزوین برپا می‌‌‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، 25 آذر ماه سال 82 برای مردم استان قزوین روز به یادمانی و ویژه‌ای است زیرا در این روز بزرگ رهبر معظم انقلاب به استان قزوین سفر کردند.

مردم شهیدپرور استان قزوین از هفته‌ها قبل زمینه ورود رهبر معظم انقلاب به این استان را فراهم کرده و با شور و شعف فراوان انتظار دیدار ایشان را می‌کشیدند.

سفر معظم‌له به استان قزوین خیر و برکت زیادی با خود به همراه داشت که از آن جمله می‌توان به تکمیل بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام این استان در آن سال اشاره کرد.

با ورود رهبر معظم انقلاب به استان قزوین و تخصیص اعتبار به پروژه‌های نیمه‌تمام این استان، برخی از نیازهای فرهنگی، ورزشی، رفاهی و تفریحی مردم استان قزوین مرتفع شد که جای بسی شکرگذاری است.

امسال به مناسبت بزرگداشت این روز بزرگ و به یادمانی نمایشگاهی از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و سازمان بسیج طلاب برگزار می‌شود تا خاطرات روزهایی که رهبر معظم انقلاب در استان قزوین حضور پیدا کردند در اذهان مردم تداعی شود.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین در خصوص برگزاری نمایشگاه یادمانی از سفر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: سفر مقام معظم رهبری در 25 آذر ماه سال 82 به استان قزوین موجب پیشرفت و توسعه در تمام بخش‌های این استان شد که تاکنون نیز ادامه دارد.

حجت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌الاسلام علی ارباب افزود: خاطره سفر تاریخی رهبر فرزانه انقلاب با استقبال بی‌نظیری که مردم ولایتمدار استان قزوین از معظم‌له کردند، هرگز از ذهن مردم خارج نشده و همواره در تاریخ این استان ماندگار است.

وی بیان کرد: حضور رهبر معظم انقلاب در استان قزوین موجب رونق‌بخشی به پروژه‌های مهمی بود که با حضور نورانی ایشان تجلی یافت.

به گفته رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین نمایشگاه یادمانی‌ از سفر به همت دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و سازمان بسیج طلاب استان در محل برگزاری نماز جمعه در 22 آذر ماه سال جاری برپا می‌شود.

انتهای پیام/77010/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول