اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه بین‌المللی صنعت در اصفهان آغاز به کارکرد

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت، صنایع کارگاهی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته 150 مشارکت‌کننده را گرد هم آورده و در اصفهان آغاز به کار کرده است.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت در اصفهان آغاز به کارکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، استان‌های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، البرز، یزد، و مرکزی و نمایندگان آلمان، ایتالیا، کره جنوبی، ترکیه، چین و تایوان در این دوره حضور و مشارکت دارند.

این نمایشگاه سه سالن از فضای نمایشگاه را به خود اختصاص داده و طی ساعات 15 الی 21 پذیرای متخصصان و فعالان صنعت است که در آن صنایع کارگاهی، ماشین ابزار، اتوماسیون صنعتی، ماشین‌آلات، ابزارآلات جوش و برش ، cnc  و  قالب‌سازی از جمله زمینه‌هایی که مشارکت‌کنندگان حاضر دستاوردهای خود را در بخش‌های مختلف آن ارائه می‌دهند.

با توجه به ویژگی‌ها و مزایای صنعتی در استان اصفهان و شاخص‌های سرآمد این بخش، انتظار می رود این نمایشگاه مانند هر سال با استقبال وسیع مخاطبان تخصصی، صنعتگران، تولیدکنندگان و دانشگاهیان این بخش روبرو شود.

نمایشگاه صنعت اصفهان یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های صنعت کشور است که مخاطبان زیادی را از استان‌های دیگر جذب می‌کند.

همچنین به دلیل ظرفیت‌های صنعتی استان اصفهان و نیز استقرار دانشکده‌های معتبر، مراکز تحقیقاتی، علم و فناوری، شهرک‌های صنعتی، شرکت‌های دانش بنیان و مراکز صنعتی شاخص مانند فولاد مبارکه و ذوب‌آهن در این استان، این نمایشگاه مرکز تبادلات و مذاکرات علمی، تحقیقاتی و تجاری مهمی است.  

انتهای پیام/2301/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول