اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بشرویه خبر داد

درخشش عکاس بشرویه در جشنواره عکس آل‌ثانی قطر

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بشرویه گفت: آثار محسن مقداری از عکاسان با تجربه این شهرستان در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی عکس آل‌ثانی قطر به بخش نمایشگاه این جشنواره راه پیدا کرد.

درخشش عکاس بشرویه در جشنواره عکس آل‌ثانی قطر

سید روح‌الله فریدونی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: این جشنواره در 2 بخش با موضوع آزاد و شگفتی‌های جهان برگزار شده است.

وی ادامه داد: در این جشنواره هر عکاس قادر به ارسال حداکثر چهار عکس در هر کدام از بخش‌ها بوده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بشرویه افزود: از مجموع هشت اثر ارسالی توسط محسن مقداری در نهایت یک عکس در بخش آزاد و 2 عکس نیز در بخش شگفتی‌های جهان برگزیده و به نمایشگاه این جشنواره راه یافتند.

فریدونی یادآور شد: این هنرمند در سال‌های اخیر نیز موفق به کسب مقام‌های برتر در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی مختلف شده است.

وی کسب عناوین برتر در جشنواره ملی بیرجند در قاب ایران، جشنواره ملی عکس مشهد و راهیابی به جشنواره بین‌المللی فجر را از جمله مهم‌ترین مقام‌های کسب شده توسط این عکاس در سال‌های اخیر عنوان کرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بشرویه اظهار داشت: عکاسان این شهرستان در ردیف عکاسان برجسته خراسان جنوبی قرار دارند که در جشنواره‌های مختلف عکس برای این شهرستان افتخار آفریده‌اند.

انتهای پیام/69006/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول