اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله سلیمانی در دیدار مدیر کل استان‌های خبرگزاری فارس:

دشمنان با شگرد تبلیغات اخبار نادرستی از ایران منعکس می‌کنند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ‌با بیان اینکه دشمنان با شگرد تبلیغات اخبار نادرستی از ایران منعکس می‌کنند، گفت: این شیطنت‌های دشمنان رسالت خبرنگاران را چند برابر می‌کند زیرا امروز خبرنگاران سربازان جبهه نرم ایران هستند.

دشمنان با شگرد تبلیغات اخبار نادرستی از ایران منعکس می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی امروز در دیدار با مدیرکل امور استان‌ها و سرپرست خبرگزاری فارس در ‌سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دنیای امروز دنیای تبلیغات است و توجه دنیا به مسئله تبلیغ و انتقال خبر بیش از گذشته ارتقاء یافته است.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه شگرد تبلیغات در دنیای امروز با گذشته متفاوت است، افزود: در کشور ما خدمات نظام آنگونه که باید به مردم اطلاع‌رسانی نشده که لازم است در این زمینه رسانه‎ها بیش از پیش تلاش کنند.

سلیمانی انعکاس خدمات نظام توسط رسانه‎ها را امری بسیار ضروری عنوان کرد گفت: امروز امکانات بسیار خوبی در اختیار رسانه‌ها قرار دارد و و باید از این ظرفیت برای معرفی هر چه بهتر خدمات نظام به مردم استفاده شود.

وی گفت: دشمن برای تخریب چهره ایران از تمام فرصت‎ها استفاده می‎کند و در بسیاری موارد نیز اقدام به خیانت‎های خبری می‎کند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: این شیطنت‌های دشمنان رسالت خبرنگاران را چند برابر می‌کند زیرا امروز خبرنگاران سربازان جبهه نرم جمهوری اسلامی ایران هستند و باید واقعیت‌ها را آن طور که است بیان کنند.

این مسئول ضمن قدردانی از مدیرکل استان‎های خبرگزاری فارس به منظور حضور در استان‌ها و  نظارت از نزدیک بر نحوه عملکرد زیر مجموعه‌ها، اضافه کرد: قطعا این نظارت و بازدید از نزدیک در عملکرد موفق زیرمجموعه‌های استانی به ویژه خبرگزاری فارس در سیستان و بلوچستان بیش از پیش تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/75005/ش40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول