اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استقبال چشم‌گیر جوانان از نمایشگاه عکس شهدا در زرند

نخستین یادواره شهدای شهرک رزمندگان و سومین یادواره بشیران حماسه شهرستان زرند با استقبال چشم‌گیر جوانان برگزار شد.

استقبال چشم‌گیر جوانان از نمایشگاه عکس شهدا در زرند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، نخستین یادواره شهدای شهرک رزمندگان و سومین یادواره بشیران حماسه شهرستان زرند در مسجد ثارالله این منطقه برگزار شد‌.

در این مراسم معنوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، جمعی از مسئولان اجرائی‌، خانواده‌های معظم شهدا‌، جانبازان و ایثارگران حضور داشتند.

حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور امام جمعه زرند با قدر‌دانی از برگزار‌کنندگان این مراسم به بیان دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس و سرمایه‌های گرانقدری که از دوران دفاع مقدس به ما رسیده است، پرداخت.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری‌ فرمودند: جنگ ما یک گنج بود به تشریح ارزش‌های دفاع مقدس پرداخت و تحول و دگرگونی حضور یک جوان در مناطق عملیاتی را یکی از آثار معنوی هشت سال جنگ تحمیلی عنوان کرد.

امام جمعه زرند با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص)‌ به اهمیت توسل و توکل پرداخت و گفت: نباید از تمسک به خداوند و اهل بیت (ع) غافل شویم، قرائت دعای عهد‌، زیارت عاشورا‌‌، انس با زیارت جامعه کبیر از راه‌های رسیدن به اهل بیت (ع) است.

کرمی‌پور با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان در انحراف جوانان بر هوشیاری بیش از پیش جوانان و نوجوانان در مقابله با توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و به نقش دوستی‌ها و رفت و آمدها در سعادت دنیا و آخرت‌ انسان پرداخت.

وی با بیان روایات و احادیث جوانان را به دقت و هوشیاری در انتخاب دوستی‌ها توصیه کرد و با اشاره به مواردی از ساده‌زیستی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری‌ توجه بیش ‌از حد به مادیات را زمینه‌ساز از دست دادن معنویات دانست.

امام جمعه زرند برای حفظ سرمایه و ارزش‌های دفاع مقدس ساده‌زیستی را با اهمیت عنوان کرد و ضمن ابراز نگرانی از ترویج بد‌حجابی در جامعه‌، رسالت خون شهیدان را برای حفظ حجاب در جامعه مطرح کرد.

وی افزود: دشمنان با هدف گسترش بد‌حجابی درصدد هستند تا ما دست از ارزش‌هایمان برداریم و به خیال خام خود فرهنگ شهدا بر ما حاکم نباشد تا با ما رابطه داشته باشد‌.

به گزارش فارس، این مراسم با پخش نماهنگ‌، مداحی و عزاداری همراه بود که در حاشیه این مراسم نمایشگاه عکس شهدا برپا شده بود و استقبال جوانان و نوجوانان بسیار چشمگیر بود‌.

انتهای پیام/80022/ج20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول