اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

21 آذر ماه جاری

نمایشگاه عکس «روایت عاشقی» در گیلان دایر می‌شود

نمایشگاه عکس عاشورایی «روایت عاشقی» از 21 آذر ماه جاری در گیلان دایر می‌شود.

نمایشگاه عکس «روایت عاشقی» در گیلان دایر می‌شود

سرپرست روزنامه قدس در گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به گشایش نمایشگاه عکس عاشورایی «روایت عاشقی» همزمان با 72 شهر کشور در رشت و آستانه‌اشرفیه اظهار کرد: تعداد 40 قطعه عکس عاشورایی از عکاسان حرفه‌ای کشور در نمایشگاه مذکور به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

حسن شکری‌کهن برپایی نمایشگاه عکس «روایت عاشقی» را با تلاش روزنامه قدس وابسته به آستان قدس رضوی عنوان کرد و افزود: نمایشگاه مذکور به نیت 72 شهید قیام کربلا در 72 نقطه از ایران دایر می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه «عکس روایت عاشقی» در مدت دو ماه محرم و صفر در استان‌های مختلف کشور دایر می‌شود، تصریح کرد: ارادتمندان به امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) از نمایشگاه مذکور در شهرهای مختلف استقبال کردند.

شکری‌کهن ایجاد زمینه ثبت تصویر لحظه‌های شور و شعور بین علاقمندان و رهپویان حماسه عاشورا را از اهداف برگزاری نمایشگاه عاشورایی «روایت عاشقی» خواند و بیان کرد: با برگزاری نشست‌های مذهبی و دعوت از فعالان حوزه فرهنگ و هنر تلاش می‌شود فعالیت‌ها در این حوزه بیشتر شود.

سرپرست روزنامه قدس در گیلان نمایشگاه «روایت عاشقی» را سنت حسنه‌ای برای گردهم‌آیی عکاسان و دوستداران هنر عکاسی توصیف کرد و گفت: هنرمندان و عکاسان می‌توانند به منظور گسترش فرهنگ عاشورایی آثار به‌یادماندنی از فرهنگ همیشه زنده عاشورا را خلق کنند.

وی به محتوای عکس‌های نمایشگاه «روایت عاشقی» اشاره کرد و یادآور شد: محتوای عکس‌های مذکور متعلق به محرم سال گذشته و امسال است که از نقاط مختلف کشور توسط عکاسان آزاد به تصویر کشیده شده است.

شکری‌کهن با بیان اینکه تعداد 40 تصویر در معرض دید علاقمندان گذاشته می‌شود، خاطرنشان کرد: فراخوان تصاویر مذکور از مدت‌ها قبل از طریق روزنامه قدس اعلام شده بود و هنرمندان از سراسر کشور آثار فاخر خود را به دبیرخانه جشنواره مستقر در مشهد ارسال کردند.

سرپرست روزنامه قدس در گیلان گشایش نمایشگاه عکس عاشورایی «روایت عاشقی» در مجتمع خاتم‌الانبیا (ص) را از 21 تا 28 آذر جاری به مدت هشت روز اعلام کرد و افزود: نمایشگاه مذکور از یکم تا پنجم دی ماه سال جاری در بارگاه مقدس آقاسید جلال‌الدین اشرف در آستانه‌اشرفیه به مدت پنج روز دایر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان از ساعت 9 صبح تا 12 و از ساعت 16 تا 20 در روزهای مذکور می‌توانند از نمایشگاه عکس عاشورایی «روایت عاشقی» دیدن کنند، اظهار کرد: مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس «روایت عاشقی» صبح روز پنجشنبه 21 آذر جاری ساعت 10 صبح در مجتمع خاتم‌الانبیا (ص) در رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84001/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول