اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قشم:

ازدواج آسان بسیاری از مشکلات اجتماعی را از میان می‌برد

امام جمعه قشم گفت: ازدواج به موقع و آسان بسیاری از مشکلات اجتماعی را از میان می‌برد.

ازدواج آسان بسیاری از مشکلات اجتماعی را از میان می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، رضا جوکار صبح امروز در دومین کرسی آزاد اندیشی که با موضوع ازدواج در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی که به فرمایش رهبر فرزانه از اهمیت بالایی برخوردار شده است، باعث تقویت روحیه مشارکت‌پذیری در مسائل اجتماعی و توسعه نقد و انتقادپذیری دانشجویان می‌شود.

وی با بیان اینکه حفظ بنیان خانواده و سلامت جامعه از آثار ازدواج صحیح است، تصریح کرد: سست شدن و از هم پاشیدن بنیان خانواده در غرب نتیجه روابط ناصحیح بین دختران و پسران است.

امام جمعه شهرستان قشم ازدواج را مایه آرامش روح انسان عنوان کرد و اظهار داشت: ازدواج به موقع و آسان بسیاری از مشکلات اجتماعی را از میان می‌برد.

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم حاضر در این نشست نیز مباحثی چون آشنایی‌های قبل از ازدواج، راه‌های ازدواج آسان، نگاهی به سیره ائمه اطهار در زمینه ازدواج، مشکلات قبل و بعد از ازدواج، چاره‌جویی در مورد کاهش سن ازدواج را مورد بحث قرار دادند.

حجت‌الاسلام محمدعلی لبخندان، مشاور استاندار هرمزگان در امور روحانیون نیز با بیان روایات مستند دینی و تاریخی، برخی از نقاط مبهم را برای دانشجویان توضیح دادند.

حجت‌الاسلام محمد شادکام مشاور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز برخی از طلاق‌ها را ناشی از وجود رابطه در زندگی قبل از ازدواج عنوان کرد و «راهکار دوری از وسوسه شیطان» را تدین، تعهد و وجدان پاک دانست.

انتهای پیام/88001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول