اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج):

سالانه 200 پروژه محرومیت‌زدایی در اصفهان اجرا می‌شود

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) گفت: هر ساله 200 پروژه، به منظور محرومیت‌زدایی از مناطق محروم در استان اصفهان اجرا می‌شود.

سالانه 200 پروژه محرومیت‌زدایی در اصفهان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فداء ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی اردو‌های هجرت با اشاره به اهمیت فعالیت‌های بسیج سازندگی در راستای توسعه کشور در بخش‌های مختلف اظهار کرد: از سال 1379 تاکنون که بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب تشکیل شده، فعالیت‌های بسیاری در عرصه محرومیت‌زدایی، بیابان‌زدایی، کمک به امداد و نجات و سایر بخش‌ها در کشور صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی مأموریت‌های عمده‌ای را در سطح کشور انجام می‌دهد، اضافه کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و استفاده از نیرو‌های جوانان به منظور محرومیت‌زدایی از مناطق محروم جامعه یکی از مأموریت‌های بسیج سازندگی در کشور محسوب می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) با اشاره به استفاده از 102 هزار نفر دانش‌آموز در این طرح تصریح کرد: با استفاده از 102 هزار نفر دانش‌آموز در استان پنج هزار و 792 مدرسه را باز‌سازی کرده‌ایم.

وی اجرای اردو‌های جهادی را یکی دیگر از برنامه‌های عمده جهاد سازندگی دانست و ادامه داد: کمک به دستگاه‌های عمرانی و مسئولان در امر خدمت‌رسانی نیز یکی دیگر از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی بسیج سازندگی در استان به شمار می‌رود.

فداء با اشاره به اینکه بسیج سازندگی با اجرای پروژه‌های مختلف در راستای توسعه مناطق مختلف تلاش می‌کند، تاکید کرد: هر ساله 200 پروژه محرومیت‌زدایی به منظور محرومیت‌زدایی از مناطق محروم در استان اصفهان اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد زمینه‌های اشتغال و آموزش جوانان نیز در قالب طرح‌های خود‌اشتغالی و کمک به خانواده‌ها توسط بسیج سازندگی در استان صورت می‌گیرد، افزود: در حال حاضر یک‌هزار و 24 واحد تولیدی خود‌کفا در استان اصفهان ایجاد شده است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) محرومیت‌زدایی از مناطق محروم را یکی از مهم‌ترین نیاز‌های جامعه دانست و گفت: محرومیت‌زدایی از مناطق محروم باید در دستور کار تمام مسئولان قرار بگیرد.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول