اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

25 پروژه محرومیت‌زدایی در اصفهان افتتاح شد

ظهر امروز، 25 پروژه محرومیت‌زدایی در بخش‌های مختلف در استان اصفهان افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

25 پروژه محرومیت‌زدایی در اصفهان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بسیج سازندگی با اجرای پروژه‌های مختلف در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف استان تلاش می‌کند.

اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در بخش‌های مختلف از جمله احداث غسالخانه، نماز‌خانه، خانه‌های بهداشت و سایر موارد در مناطق مختلف استان اجرا می‌شود.

همچنین ظهر امروز نیز 25 پروژه محرومیت‌زدایی در بخش‌های مختلف از جمله احداث خانه‌های عالم، غسالخانه، مسجد و خانه‌های بهداشت در استان اصفهان افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این پروژه‌ها با 50 میلیون اعتبار در استان اصفهان افتتاح شده است، بسیج سازندگی با اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در راستای رفع محرومیت از مناطق محروم اقدامات لازم را انجام می‌دهد و اصفهان با اجرای این پروژه‌ها به صورت گسترده و چشمگیر توسعه پیدا می‌کند.

این پروژه در مناطقی مانند شهرضا، کاشان، گلپایگان، خوانسار، فریدون‌شهر، خور و بیابانک و شرق اصفهان با اعتبار قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ع) افتتاح شده است.

همچنین در سال گذشته 55 پروژه محرومیت‌زدایی در بخش‌های مختلف با 500 میلیون تومان اعتبار در سطح استان افتتاح شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/63004/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول