اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان:

اجرای درست نیات واقفین وظیفه اصلی اوقاف است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش را مهمترین وظیفه سازمان اوقاف و امور خیریه دانست.

اجرای درست نیات واقفین وظیفه اصلی اوقاف است

حجت‌الاسلام و المسلمین رضا حاجی زین‌العابدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: وظیفه اصلی، شرعی و قانونی اوقاف و امور خیریه عمل به نیات واقفین است.

وی ابراز داشت: در استان همدان موقوفاتی با نیت درمان بیماران بی‌بضاعت و نیازمند وجود دارد که درآمد آنها در این زمینه صرف می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه یکی از نیات مرحوم سیف‌الدوله در ملایر را دارو و درمان رایگان برای بیماران نیازمند و احداث بیمارستان است، اظهار داشت: در راستای تحقق این مهم کارهای فراوانی در ملایر صورت گرفته است.

وی با اشاره به قدم‌های مهمی که در زمینه بهداشت و درمان از محل درآمد موقوفات انجام شده است اذعان داشت: تجهیز بیمارستان امام حسین(ع) در ملایر و ایجاد مجتمع دندانپزشکی از دیگر کارهای انجام شده است.

حاجی‌زین‌العابدینی افزود: مراجعه‌کنندگان بی‌بضاعت به مجتمع دندانپزشکی مرحوم آقاکیانی با 50 درصد تخفیف مورد معالجه واقع است.

وی با اشاره به نیات واقفین در زمینه سلامت و درمان افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان آماده همکاری کامل با مسئولین بهداشتی و درمانی استان از جمله مجمع خیرین سلامت استان همدان است.

انتهای پیام/89029/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول