اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

جشنواره غذاهای محلی در دیّر برگزار شد

اولیاء به همراه دانش‌آموزان مدارس دیّر دست‌پخت‌های خود را در قالب جشنواره غذاهای محلی به نمایش گذاشتند.

جشنواره غذاهای محلی در دیّر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیّر، اسماعیل مختارزاده معاون پرورشی آموزش و پرورش دیّر عصر امروز در جشنواره غذاهای محلی که در دبستان شاهد شهید بهشتی برگزار شد با بیان اینکه این جشنواره با اهداف ماندگاری غذاهای سنتی محلی در بین خانواده‌ها برگزار شده است، اظهار داشت: در جشنواره پخت غذاهای محلی 90 نفر از اولیاء به همراه دانش‌آموزان شرکت کردند که آنها 65 نوع غذای محلی ارائه دادند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش دیّر، نان محلی، پخت انواع برنج، انواع ماهی و میگو، گوشت سفید و قرمز، گمنه، کشکنه، قلیه ماهی را از جمله غذاهای ارائه شده در جشنواره پخت غذاهای محلی عنوان کرد و ادامه داد: آشنایی دانش‌آموزان با غذاهای محلی که از گذشته‌های دور به یادگار مانده است سبب همکاری دانش‌آموزان در پخت غذا می‌شود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش دیّر از استقبال دانش‌آموزان و خانواده آنان در جشنواره غذای محلی خبر داد و تصریح کرد: از شب قبل دانش‌آموزان با همکاری اعضای خانواده نسبت به تهیه مواد لازم پخت غذا اقدام کرده بوند تا امروز دست پخت خود را به بهترین نحو ارائه دهند.

مختارزاده در پایان برگزاری طرح‌های اردویی همراه با کارهای فرهنگی، هنری و آموزشی را از جمله برنامه‌های معاونت پرورشی شهرستان دیّر اعلام کرد.

انتهای پیام/66006/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول