اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام تاکید کرد

لزوم سامان‌دهی دستفروشان و فروشندگان سیار مواد غذایی در چرام

فرماندار چرام بر لزوم سامان‌دهی دستفروشان و فروشندگان سیار مواد غذایی در چرام تاکید کرد.

لزوم سامان‌دهی دستفروشان و فروشندگان سیار مواد غذایی در چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام پیش از ظهر امروز نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان چرام در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این نشست علی‌رضا نیکروز ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین از عملکرد این ستاد انتقاد داشت و از ضعف هماهنگی و همکاری ادارات مسئول در عدم سامان‌دهی دست فروشان و فروشندگان سیار مواد غذایی و کالاهای اساسی در قالب عرضه خارج از شبکه ابراز نارضایتی کرد.

فرماندار چرام فعالیت این سلک را عامل مهمی در رکود اقتصادی بازار شهر و مراکز فروش قانونی دانست به استثنا فروشندگان سیار میوه و تره‌بار که وی آن‌ها را موجب جلوگیری از تورم و سیاستی مقطعی جهت شکل‌گیری رقابت در بازار دانست.

وی در ادامه لزوم پیگیری موارد کم فروشی کالاهای اساسی (نان) در سطح شهر را متذکر شد و اظهار کرد: تا اطلاع ثانوی شهرداری به عنوان مسئول رسیدگی به موارد عرضه خارج از شبکه اقدام‌های لازم را معمول دارد.

این مسئول با بیان اینکه امور صنفی نظارت مستمر خود بر بازار را در قالب گزارش به دبیرخانه شورا ارائه کند، تاکید کرد: تا گرفتن تصمیم نهایی راجع به میوه فروشان سیار اقدامی صورت نگیرد.

انتهای پیام/82002/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول