اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شهری استانداری قزوین:

تمرکز شهرداری‌های قزوین بر اجرای طرح‌های درآمدزا باشد

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین گفت: تمرکز شهرداری‌های قزوین بر اجرای طرح‌های درآمدزا باشد.

تمرکز شهرداری‌های قزوین بر اجرای طرح‌های درآمدزا باشد

غلامحسن اسلامی صدر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آوج اظهار داشت: اجرای طرح‌های درآمد‌زا از سوی شهرداری‌های استان جزو اولویت‌های حساس است که در شرایط کنونی باید جدیت یابد.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین عنوان کرد: مطالعه و بررسی ظرفیت‌های منطقه برای ایجاد درآمدهای پایدار وابستگی منابع درآمدی به کمک‌های دولتی را کاهش داده و در این راستا اثرگذار است.

اسلامی صدر ابراز داشت: توجه به چرخش درآمدهای محلی، پویایی و رونق شهری را دوچندان کرده و در این راستا تأثیرگذار است.

مدیرکل امور شهری استانداری قزوین عنوان کرد: تمرکز شهرداری‌ها بر اجرای طرح‌های درآمد‌زا نیز اولویتی است که لازم است پیگیری شود.

اسلامی صدر عنوان کرد: توجه و حمایت دولت از شهرهای کوچک بر اساس دستورالعمل‌های ویژه جزو اولویت‌ها قرار داشته که برنامه‌های خاصی نیز در استان قزوین برای این منظور تهیه شده است.

وی عنوان کرد: در همین راستا اعتبارات و کمک‌های قابل توجهی بر اساس قانون مالیات بر ارزش افزوده برای شهرهای کوچک استان در نظر گرفته است.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین عنوان کرد: بیش از 10 میلیارد ریال حمایت مالی در سال 91 به شهرداری ارداق صورت پذیرفته است که این مهم در راستای تقویت شهرداری برای خدمت‌رسانی به انجام رسیده است.

اسلامی صدر ادامه داد: استفاده مطلوب و بهینه از اعتبارات تخصیص یافته توسط شهرداری ارداق نیز طی یک سال گذشته رشد قابل قبولی داشته است.

این مسئول با اشاره به شتاب طرح‌های زیربنایی شهر ارداق ابراز داشت: پروژه‌ها و طرح‌های اثرگذاری در بخش‌های مختلف توسط شهرداری ارداق انجام شده است که بهبود عبور و مرور، فضای سبز و خدمات شهری جزو این فعالیت‌های توسعه‌محور است.

انتهای پیام/77005/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول