اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

شهرداری پلدختر از ماشین‌های سنگین عراقی عوارض بگیرد

امام جمعه پلدختر گفت: پیشنهاد می‌شود، شهرداری پلدختر برای حل بخشی از مشکلات شهری، از هر ماشین سنگین عبوری عراقی 30 هزار ریال عوارض دریافت کند.

شهرداری پلدختر از ماشین‌های سنگین عراقی عوارض بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، حجت الاسلام علی محمد لروند ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر افزود: روزانه تعداد زیادی از این ماشین‌ها از پلدختر عبور می‌کنند، شهرداری می‌تواند با رعایت قانون از این وسایط نقلیه سنگین که علاوه بر تخریب آسفالت مشکلات زیست محیطی را با توجه به محموله‌ای که حمل می‌کنند، برای شهر پلدختر ایجاد می‌کنند.

وی مسئولیت را امانت الهی دانست و گفت: هر مدیری در زمان انتصاب خود باید به فکر رفتن هم باشد و روزی این کار عملی می‌شود، پس باید دانست که این مسئولیت‌ها باید تسهیل کننده کار و برای خدمت به مردم به ما باشد و هر زمان مسئولیتی برعهده ما گذاشته می‌شود، باید دانست که روزی باید این منصب را به دیگری واگذار کرد.

امام جمعه پلدختر بر حل مشکلات شهر پلدختر تاکید و از شهردار جدید پلدختر خواست با تعامل و تفاهم با اعضای شورای شهر پلدختر در جهت عمران و آبادانی شهر تلاش کند و توسعه مبلمان شهری و ساماندهی به خدمات شهری را از اولویت کار شهرداری قرار دهد.

حجت الاسلام لروند ساماندهی وضعیت کارگران شرکتی، زیبا سازی، آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها و توجه به توسعه مناطق محروم شهر را از اولویت‌های دیگر کاری شهرداری و شورای شهر عنوان کرد.

امام جمعه پلدختر از ادارات شهرستان خواست شهردار ی را با پرداخت بدهی خود یاری کنند، تا شهرداری پلدختر بتواند حقوق کارگران خود را به موقع پرداخت کند و پرداختن به کارهای عمرانی و زیباسازی شهر نیازمند دریافت این مطالبات است.

انتهای پیام/2304/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول