اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

شهرداری با دو معارفه

با حضور جمعی از مسئولان پلدختر شهردار این شهرستان معارفه شد.

شهرداری با دو معارفه

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، بعد از جلسه شورای اداری پلدختر و معارفه شهردار جدید این شهر صبح امروز شورای اسلامی شهر با برگزاری جلسه در سالن اجتماعات شهرداری جلسه معارفه گرفت.

در این جلسه که با حضور اعضای شورای اسلامی پلدختر و کارکنان شهرداری برگزار شد، جهانگیر اکبری شهردار پلدختر طی سخنانی گفت: انتظار از کارکنان شهرداری رعایت نظم، انضباط و صداقت در کار است.

وی با بیان اینکه ‌متاسفانه امروز مردم نسبت به شهرداری پلدختر دیدگاه خوبی ندارد، گفت: این طرز تفکر حاصل افراد متخلفی است که تعداد آنها در مجموعه شهرداری کم است و این افراد با ارتکاب به تخلف زحمات دیگر پرسنل شهرداری را زیر سئوال می‌برند.

اکبری گفت: همه ما باید تلاش کنیم، با شفاف‌سازی دخل و خرج شهرداری اعتماد را میان مردم دو چندان کنیم،  تا مردم با مشارکت بیشتری در آبادانی شهر شرکت کنند.

وی با اعلام این خبر که تا سه ماه آینده هیچ یک از نیروهای شهرداری تبدیل وضعیت نمی‌شوند، اظهار داشت: در طول سه ماه اگر نیروهای شهرداری انتظاراتی که از آنها می‌رود، را بر آورده نکنند، عذر آنها را از شهرداری داریم.

اکبری با بیان اینکه در ساعت دو صبح طی بازدیدی از زیر مجموعه‌های شهرداری داشته است، شاهد تخلفاتی بوده است، گفت: شهرداری از امروز به بعد جای  نیروی کم کار و تنبل نیست و پرسنل شهرداری ورود و خروج خود باید با هماهنگی صورت دهند.

شهردار پلدختر احترام به ارباب رجوع و مردم را از وظایف کارکنان شهرداری دانست و افزود: کارهایی که چند ساعت و یک روز انجام می‌گیرند، را نباید هفته‌ها و ماه‌ها طول داد.

وی اظهار داشت: ‌امروز وی در مقابل نیروهای شرکتی شهرداری که حدود چهار ماه حقوق دریافت نکرده‌اند شرمنده و خجل است، ابراز امیدواری کرد، مشکل آنها را طی روزهای آینده بررسی می‌کند.

در ابتدای جلسه نادعلی نعمت‌پور عضو شورای شهر پلدختر طی سخنانی ضمن تبریک به شهردار جدید پلدختر و خدا قوت به شهردار اسبق گفت: ‌مدتی زیادی از انتخاب شهردار پلدختر توسط اعضای شورا می‌گذرد که متاسفانه برخی‌ها با سنگ‌اندازی می‌خواستند حکم شهردار توسط استاندار لرستان تائید نشود.

وی افزود: شورای شهر پلدختر با پافشاری بر انتخاب خود بالاخره به نتیجه رسید که جا دارد، از مساعدت استاندار لرستان و حمایت  امام جمعه پلدختر تشکر کرد.

نعمت‌پور در ادامه به خاطر عدم دعوت از اعضای شورای شهر در جلسه معارفه شهردار گفت:‌ برخی مسئولان باید ضمن دوری از مسائل سیاسی به جایگاه واقعی شورای اسلامی شهر احترام بگذارند، چراکه آنها منتخبان مردم هستند.

عضو شورای اسلامی شهر در پایان از استاندار لرستان، معاونان و امام جمعه معزز شهرستان و دیگر مسئولان خواست شورای شهر و شهرداری را برای آبادانی شهر یاری دهند.

*حاشیه‌های جلسه شورای اداری پلدختر

*به دلیل عدم برنامه‌ریزی مسئولان جلسه حدود یک ساعت دیر برگزار شد.

*با ورود مهمانان استانی به سالانه و پر شدن ظرفیت آن کسی حاضر نشد، جای خود را به شهردار جدید بدهد.

*مثل برخی جلسه شورای اداری فرماندار به تعریف و تمجید معاون عمرانی پرداخت و گفت: جایگاه وی معاون وزیر و بالاتر است؟! که برخی حاضرین با شنیدن این صحبت‌ها به شوخی از اهدای عسل و روغن حیوانی در پایان جلسه به معاون استاندار گفتند.

*وقتی امام جمعه پلدختر سراغ اعضای شورای شهر را گرفت فقط رئیس شورا که از اعضای جلسه بود حضور داشت.

 

=============

گزارش از عباس جودکی

=============

انتهای پیام/85009/ی40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول