اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار پلدختر:

مردم نسبت به شهرداری پلدختر دیدگاه خوبی ندارند

شهردار پلدختر گفت: متاسفانه امروز شهروندان پلدختری نسبت به شهرداری دیدگاه خوبی ندارند.

مردم نسبت به شهرداری پلدختر دیدگاه خوبی ندارند

 به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، جهانگیر اکبری ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر‌ و پرسنل شهرداری پلدختر در سالن اجتماعات این نهاد افزود: این برداشت و طرز تفکر حاصل افراد متخلفی انگشت شماری است که در مجموعه شهرداری رخ و نفوذ کرده‌اند و با ارتکاب به تخلف تلاش و زحمات پرسنل خدوم شهرداری را زیر سئوال می‌برند.

وی گفت: باید همه ما تلاش در جهت شفاف‌سازی دخل وخرج شهرداری پلدختر را داشته باشیم، تا بتوانیم  اعتماد از دست رفته را به تنها به شهرداری باز گردانیم، بلکه این اعتماد را در بین مردم دو چندان کنیم.

اکبری با بیان اینکه اعضای شورای شهر در خدمت‌رسانی به مردم متحد و وحدت و انسجام  باشند، افزود: قانون‌مداری و حرکت در مسیر قانون در موفقیت شورا بسیار است.‌

وی گفت: امروز در مواجه با نیروهای شرکتی شهرداری پلدختر که حدود چهار ماه حقوق دریافت نکرده‌اند، شرمنده‌ایم.

اکبری ابراز امیدواری کرد: مشکل کارگران بخش خدمات و فضای سبز و نیروهای شرکت خدماتی شهرداری پلدختر را طی روزهای آینده بررسی می‌کنم.

شهردار پلدختر از اعضای شورای چهارم خواست با اتحاد و همدلی و پایبندی به قانون و اجتناب از قانون‌گریزی، نسبت به توسعه و پیشرفت شهر و بهبود وضعیت مبلمان شهری و ساماندهی حقوق کارگران شهرداری اهتمام ورزند.

وی با بیان اینکه فرصت و زمان به سرعت سپری می‌شود، خطاب به اعضای شورای شهر گفت: پست و مقام زمانی ارزشمند است که از این فرصت به نحو شایسته برای گشودن گره از مشکلات مردم استفاده شود.

اکبری اظهار امیدواری کرد: با همدلی و همکاری شورای شهر در بخش‌های مختلف به خصوص خدماتی و عمرانی اقدامات درخور و شایسته‌ای در شهر صورت گیرد.

شهردار پلدختر از کارکنان شهرداری پلدختر خواست رعایت نظم، انضباط و صداقت در کار را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.

وی از تبدیل وضعیت پرسنل شهرداری پلدختر تا سه ماه آینده خبرداد و گفت: چنانچه در طول این مدت پرسنل شهرداری انتظاراتی که از آنها می‌رود، را بر آورده نکنند، شهرداری عذر آنها را می‌خواهد.

شهردار پلدختر گفت: در بازدیدی که امروز از زیر مجموعه‌های شهرداری به عمل آمد، شاهد تخلفاتی بوده‌ایم که باید گفت، نیروی کم کار و تنبل از امروز به بعد جایی در شهرداری پلدختر نخواهند داشت و پرسنل شهرداری ورود وخروج خود را باید با هماهنگی انجام دهد.

وی بر لزوم تلاش شورای اسلامی شهر برای بهره‌مندی از ظرفیت‌ها برای تحقق بهترین خدمت به مردم، تاکید و افزود: احترام به ارباب رجوع و مردم پلدختر از وظایف کارکنان شهرداری است و مجموعه نیرو‌ها، منابع و امکانات در شهرداری باید به یکدیگر کمک کنند، تا خدمت به مردم در سطح بالایی صورت گیرد و کارهایی را  که در ظرف زمانی چند ساعت و یک روز انجام می‌گیرند، را نباید به  هفته‌ها و ماه‌ها موکول کنند.

انتهای پیام/2304/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول