اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث مازندران:

برخورد خودرو پیکان و پژو در آمل/ یک کشته و 4 نفر راهی بیمارستان شدند

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث مازندران از برخورد خودرو پژو و پیکان در آمل خبر داد و گفت: در این حادثه یک کشته و چهار نفر زخمی شدند.

برخورد خودرو پیکان و پژو در آمل/ یک کشته و 4 نفر راهی بیمارستان شدند

مهین تفضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس در مازندران از وقوع حادثه تصادف دو خودرو پژو و پیکان در شهرستان آمل خبر داد.

وی محل وقوع حادثه را جاده قدیم آمل به بابل حدفاصل جایگاه پمپ بنزین بابکان عنوان کرد و افزود: در این حادثه دو خودرو به شدت با هم برخورد که بر اثر آن یک نفر در صحنه حادثه جان باخت.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران با اشاره به زخمی شدن چهار نفر از دیگر سرنشینان دو خودرو حادثه دیده خاطرنشان کرد: در تماسی با مرکز پیام اورژانس 115 مازندران مستقر در شهرستان آمل بلافاصله دو دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

تفضلی ابراز داشت: دو مصدوم حادثه قبل از رسیدن آمبولانس توسط خودروهای عبوری به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه دو مصدوم دیگر در محل وقوع حادثه درمان اولیه شدند، یادآور شد: مصدومان پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی برای ادامه درمان به بیمارستان 17 شهریور شهرستان آمل منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران در پایان گفت: جسد تنها فوتی حادثه نیز توسط دیگر آمبولانس برای سیر مراحل قانونی به بیمارستان 17 شهریور منتقل شد.

انتهای پیام/86013/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول