اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرکز آموزش 05 کرمان:

هوشمندسازی سطح آموزش‌ها مورد تاکید قرار می‌گیرد

فرمانده مرکز آموزش 05 شهید سرلشکر علیرضا اشرف‌گنجویی کرمان گفت: یکی از مسائل‌ مورد تاکید در مرکز آموزشی هوشمندسازی سطح آموزش‌ها است.

هوشمندسازی سطح آموزش‌ها مورد تاکید قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدعلی سعیدعکسری پیش از ظهر امروز در حاشیه آیین تودیع و معارفه فرمانده مرکز آموزش 05 کرمان در جمع خبرنگاران در مورد اهم برنامه‌های خود اظهار داشت: یکی از مواردی که سعی داریم تا در این مرکز مورد توجه بیشتر قرار دهیم، هوشمندسازی سطح آموزش‌ها است.

وی ابراز داشت: اعزام کارکنان به دوره‌های آموزشی خارج از مرکز، به کارگیری نیروهای باتجربه قدیمی، دعوت از روحانیان و اساتید دانشگاه‌ها به مناسبت‌های مختلف و شرکت در همایش‌های سطح استان در راستای کار ما ‌قرار دارد.

سعیدعکسری تصریح کرد: به منظور ارتقای روحیه سربازان و بعد معنوی نیروهای وظیفه برنامه‌های متعددی از جمله شرکت در مراسم‌های مذهبی و اعیاد، بازدید از نمایشگاه‌های مختلف در سطح استان و بازدید از موزه‌های نظامی به منظور آشنایی بیشتر نیروها در نظر گرفته شده است. 

وی با اشاره به حضور مشمولان مرکز آموزشی 05 به واحدهای آموزشی در‌ سطح استان و ارائه اطلاعات در این زمینه خاطر نشان کرد: بازدید از خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران با حضور چند نفر از نیروهای وظیفه صورت می‌گیرد.

فرمانده مرکز آموزش 05 کرمان، آموزش‌های انفرادی، رزم شبانه، انواع تیراندازی، اردوگاه آموزشی، آموزش‌های عقدیتی، آموزش حفاظت و بازرسی را از جمله برنامه‌های این مرکز عنوان کرد.

انتهای پیام/80017/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول