اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد

هزینه 57 میلیارد ریالی برای خرید تجهیزات هوشمندسازی مدارس بوشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از هزینه 57 میلیارد ریالی برای خرید تجهیزات هوشمندسازی مدارس بوشهر خبر داد.

هزینه 57 میلیارد ریالی برای خرید تجهیزات هوشمندسازی مدارس بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، خلیل رضایی صبح امروز در جمع مدیران و مسئولین مجتمع‌های آموزشی شهرستان دشتستان ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار داشت: دهه محرم در واقع دهه امربه معروف و نهی از منکر است و باید با پایبندی به ارزش‌های دینی، فرهنگ حسینی که همان فرهنگ امر به معروف هست را ترویج دهیم و با تأسی به اهل بیت (ع)، سعادت و سربلندی را نصیب خود و جامعه کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: امروز تکنولوژی ماهواره‌ای دشمن ریشه خانواده‌ها را هدف قرار داده و امنیت و آسایش را از مردم و جامعه گرفته است و اگر تربیت که تقدم بر آموزش هست جدی گرفته نشود ما نمی‌توانیم در آینده، جوانان و نیروی کارآمد داشته باشیم.

وی با اشاره به مقام دوم استان در هوشمند سازی مدارس گفت: اکثر مدارس مجهز به تکنولوژی آموزشی و هوشمند هستند و لازم است که همه معلمین به صورت حرفه‌ای کار با این ابزار را فراگیرند و باید همه توان خود را با داشتن برنامه به کار ببرید تا دانش‌آموزان مسیر درست و صواب را طی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از هزینه 57 میلیارد ریالی برای خرید تجهیزات هوشمندسازی مدارس بوشهر خبر داد و افزود: بخش عظیمی از مدارس و کلاس‌های درس استان هوشمندسازی شده است.

رضایی بر ساماندهی نیروی انسانی، فضا سازی و توجه جدی مسائل آموزشی، پرورشی و تربیتی تاکید کرد و گفت: دشتستان دارای ظرفیت‌های زیادی است و همانطور که در رتبه‌های زیر هزار، دشتستان اول است، می‌طلبد که تلاش بیشتری صورت گیرد که دشتستان به جایگاه واقعی خود برسد.

لازم به ذکر است که در آغاز جلسه نیز عباسعلی اسدی مدیر آموزش و پرورش دشتستان مطالبی بیان کرد.

همچنین سه نفر از معلمین به نمایندگی از سه دوره تحصیلی مسائل و مشکلات آموزشی و پرورشی مدارس را بیان داشتند و در پایان مدیرکل به تعدادی از سئوالات پاسخ داد.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول