اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش شبانکاره خبر داد

هوشمندسازی بیش از 20 مدرسه در شبانکاره

رئیس آموزش و پرورش شبانکاره از هوشمندسازی بیش از 20 مدرسه در شبانکاره خبر داد.

هوشمندسازی بیش از 20 مدرسه در شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره، مرتضی دریاییان صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شبانکاره اظهار داشت: در اسلام به امر تعلیم و تربیت اهمیت زیادی می‌دهند و باید نسبت به تقویت جایگاه تعلیم و تربیت همت کنیم.

وی افزود: تقویت نهاد آموزش و پرورش امری مهم و تاثیرگذار در جامعه است و همه باید در این مسیر اهتمام داشته باشیم و از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره خاطرنشان کرد: کیفیت بخشی به امر آموزش از اهدافی مهمی بوده که در سال‌های اخیر اقدامات فراوانی در این راستا صورت گرفته است.

دریاییان اضافه کرد: در منطقه شبانکاره با توجه به ظرفیت‌های موجود، جمعیت دانش‌آموزی و آمار فرهنگیان اقدامات ارزنده‌ای به منظور تحقق این هدف صورت پذیرفته است.

وی در ادامه به برخی از مشکلات آموزشی شبانکاره اشاره کرد و گفت: مشکل دبیرستان دوره اول متوسطه امیر کبیر از لحاظ مکان باید با درایت مسئولین حل شود.

رئیس آموزش و پرورش شبانکاره از هوشمندسازی بیش از 20 مدرسه در شبانکاره خبر داد و گفت: بیش از 20 مدرسه در شبانکاره هوشمندسازی شده‌اند که گامی در تقویت کیفیت تعلیم و تربیت است.

بخشدار شبانکاره نیز اظهار داشت: هدف ما از تشکیل جلسات شورای آموزش و پرورش، تسهیل مشکلات مدارس و دانش‌آموزان است و با توجه به در پیش بودن فصل سرما و بارندگی باید به مشکلات مدارس رسیدگی کرد.

مختار چترسنجی ابراز داشت: هوشمندسازی مدارس یکی از اهداف مهمی است که اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره در دستور کار قرار داده و پیگیری‌های ارزنده‌ای را در این راستا شاهد بوده‌ایم.

وی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال تحصیلی جدید شاهد هوشمند‌سازی برخی مدارس روستایی در منطقه شبانکاره خواهیم بود.

انتهای پیام/2452/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول