اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل:

مدارس شبانه‌روزی اردبیل به امکانات هوشمند‌سازی مجهز شدند

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: مدارس شبانه‌روزی استان اردبیل به تجهیزات و امکانات هوشمندسازی مجهز شده و در این زمینه هدف‌گذاری‌ها به شکل واقعی اتفاق افتاده است.

مدارس شبانه‌روزی اردبیل به امکانات هوشمند‌سازی مجهز شدند

یاور وحدتی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:‌ ما در سال‌های اخیر نسبت به تکمیل و تجهیز مدارس شبانه‌روزی در اکثر شهرها اقدام کردیم که بیش از 160 میلیارد ریال اعتبار در این زمینه پرداخته شده تا مدارس شبانه‌روزی برای تحصیل دانش‌آموزان محروم و روستایی به فعالیت خود ادامه دهند.

این مسئول با اشاره به اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل پروژه مدرسه‌سازی و تجهیز مدارس افزود: اعتبارات مورد نیاز برای هر یک از طرح‌های مدرسه‌سازی بین 5 تا 20 میلیارد ریال است که این اعتبارات تخصیص داده شده و مشکلی در تامین آنها وجود ندارد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل با بیان اینکه در مناقصه‌ها درجه‌بندی پیمانکاران مورد توجه قرار گرفته است، خاطر‌نشان کرد: بی‌توجهی به این حوزه به ویژه درجه‌بندی پیمانکاران در قوانین واگذاری مناقصه‌ها موجب بروز مشکلات در اجرای پروژه‌ها و کیفیت آن شده است.

وحدتی‌‌پور با یادآوری اینکه در طول سال اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس پروژه‌های مختلفی را در قالب مدرسه، ساختمان‌های آموزشی، نمازخانه، سالن‌های ورزشی و تجهیز مدارس اجرایی و عملیاتی می‌کند، یادآور شد: روند اجرایی این طرح‌ها مطلوب بوده و بر اساس زمان‌بندی مشخص و تعیین شده به بهره‌برداری رسیده است.

وی بیان داشت: البته در این راه خیرین نیز به کمک اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس آمده‌اند به طوری که هر 25 روز یک فرد خیر به جمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل افزوده می‌شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل عنوان کرد: اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل در بخش هوشمندسازی مدارس از نظر تهیه تجهیزات و وسایل آموزشی در بین استان‌های شمال غرب کشور پیشرو است.

وحدتی‌پور هوشمندسازی مدارس را یک شاهکار بزرگ در نظام آموزش و پرورش توصیف کرد و گفت: با هوشمندسازی مدرسه‌ها انقلاب عظیمی در حوزه نظام آموزش کشور رخ داده است.

این مسئول از تشکیل تیم فنی برای تعمیر و نوسازی سیستم حرارت مرکزی مدارس خبر داد و تصریح کرد: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل، کارگری آموزش و پرورش را بر عهده دارد تا با تامین و تعمیر ساختمان امن مدرسه فضای با نشاط ، مناسب و شایسته معلمان و دانش‌آموزان را برای تحصیل علم و تربیت دینی در اختیار آنها قرار دهند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل با بیان اینکه 700 دستگاه بخاری استاندارد از نوع تابشی خریداری شده و در حال توزیع برای مدارس سه کلاسه است، اظهار داشت: دوره‌های ضمن خدمت با هدف آموزش مدیران و عوامل اجرایی مدارس برای استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات گرمایشی برگزار شده است.

وحدتی‌پور در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: با تمام وجود آماده تامین بخاری‌های استاندارد مدارس هستیم و برای تعمیر و بازسازی سیستم گرمایشی مدارسی که حرارت مرکزی دارند 500 میلیون تومان اعتبار نیاز ضروری است.

انتهای پیام/62007/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول