اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نجات مازندران آمدم

ربیع‌‌فلاح: سد هراز تا 4 سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار مازندران گفت: به طور ویژه پیگیر تکمیل سد هراز هستیم و این سد تا چهار سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

ربیع‌‌فلاح: سد هراز تا 4 سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ربیع‌فلاح جلودار ظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌های گروهی استان مازندران با اعلام اینکه در بودجه 92 مبلغ مناسبی برای مازندران اختصاص داده نشد،اظهار داشت: نارسایی‌های مربوط به بودجه در مازندران را باید با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی حل و فصل کنیم.

 وی با اعلام اینکه از ظرفیت بخش خصوصی در مازندران به خوبی بهره‌برداری نشده است، گفت: طرح موفقی نداریم که با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در مازندران انجام شده باشد.

 نماینده عالی دولت در مازندران بیان داشت: برای توسعه استان مازندران پیگیر حضور شرکت سرمایه‌گذار برای ورود به استان مازندران هستیم و این امر تا پایان سال انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به وجود سه بندر مواصلاتی مهم در استان مازندران خاطر نشان کرد: از سه سرمایه‌گذار برای حضور در بندر استفاده کردیم.

ربیع فلاح ادامه داد: در حال حاضر پنج شرکت در بندر امیرآباد مشغول کار هستند که هر پنج شرکت دارای مشکلات تولید هستند.

وی در ادامه بیان داشت: برای توسعه استان مازندران باید از سرمایه‌گذار بخش خصوصی استفاده شود ولی فرهنگ استفاده از سرمایه‌گذار در مازندران وجود ندارد و بسیاری از سرمایه‌‌گذاران مازندران در سایر استان‌ها فعالیت می‌کنند.

این مسئول در ادامه به مشکلاتی که در حوزه گردشگری در استان مازندران وجود دارد اشاره کرد و گفت: گردشگری مازندران باید شاخص باشد و طرح مناسب گردشگری در مازندران وجود ندارد و در کل استان مازندران تنها دو طرح گردشگری در حال فعالیت است.

وی در ادامه تامین آب مورد نیاز کشاورزان در فصل کشت و کار را مهم‌ترین دغدغه اعلام کرد و گفت: در این بخش تخصص ویژه دارم و با پیگیری‌های انجام شده تلاش داریم سد هراز را تا چهار سال آینده به بهره‌برداری برسانیم که مشکل بخش مرکزی استان مازندران کاملا حل شود.

ربیع فلاح در ادامه خطاب به خبرنگاران استان مازندران بیان داشت: فردی تعامل‌پذیر هستم و در طی حضورم در استان مازندران تلاش می‌کنم که برای توسعه استان مازندران از همه سلایق سیاسی در بدنه استانداری مازندران استفاده کنم.

وی بیان داشت: برای نجات استان مازندران آمده‌ام و برای توسعه آن پای کار هستم.

انتهای پیام/86004/ع40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول