اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده کازرون خبر داد

اعزام 320 دانش‌آموز دختر کازرونی به مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده کازرون از اعزام افزون بر 320 دانش‌آموز دختر کازرونی به همراه راوی، روحانی و فرهنگیان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنوب خبر داد.

اعزام 320 دانش‌آموز دختر کازرونی به مناطق عملیاتی جنوب

عبدالحسین میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: کاروان راهیان نور دانش‌آموزی هر ساله همزمان با سراسر کشور متناسب با موضوع درسی آمادگی دفاعی دانش‌آموزان در مهر ماه با عنوان مدرسه تا مدرسه آغاز و تا پایان سال ادامه می‌یابد.

وی افزود: در این کاروان‌ها ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور یادگاران و راویان هشت سال دفاع مقدس برای دانش‌آموزان بازگو و تبیین می‌شود.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده ناحیه سپاه کازرون گفت: دانش‌آموزان از مدرسه‌ای که دارای میز و نیمکت، کتاب و دفتر است به مدت سه روز به مدرسه‌ای که مزین به درس ایثار و شهادت و یاد و خاطره شهدا است سفر می‌کنند.

میرزایی تصریح کرد: هشت اتوبوس با افزون بر 320 دانش‌آموز دختر در مقطع متوسطه و فنی و حرفه‌ای به همراه چند راوی، روحانی و .... از شهر کازرون در قالب درس آمادگی دفاعی به مناطق اروندکنار، شلمچه، دهلاویه، هویزه و معراج شهدا اعزام شد.

وی ابراز داشت: این دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی، رزمایش و یا بازسازی صحنه‌های جنگ با عنوان بچه‌های آسمانی را تماشا خواهند کرد.

این مسئول در ادامه ابراز داشت: اعزام این کاروان با بدرقه خانواده‌های معظم شهدا، یادگاران دفاع مقدس و تنی چند از مسئولان شهرستان کازرون از گلزار بهشت زهرای این شهر صورت گرفت.

انتهای پیام/2448/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول