اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته ولایت و امامت صورت می‌گیرد

برگزاری همایش بزرگ بانوان ولایی در بیرجند

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف خراسان جنوبی گفت: در هفته ولایت و امامت همایش بزرگ بانوان ولایی در محل بقعه متبرکه شهدای باقریه بیرجند برگزار می‌شود.

برگزاری همایش بزرگ بانوان ولایی در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محسن مؤمنی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه ولایت و امامت در ارتباط با برنامه‌های اداره اوقاف در این دهه اظهار داشت: با توجه به اهمیت امامز‌ادگان دعای عرفه‌ امسال در محل بقعه متبرکه شهدای باقریه برگزار می‌شود.

برگزاری 30 دوره نمایشگاهی پوستر در دهه ولایت و امامت

وی با بیان اینکه در این دهه حداقل 30 دوره نمایشگاهی پوستر برگزار می‌شود، افزود: همچنین در این دهه نماز عید قربان در همه شهرستان‌های استان برپا می‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی دیدار از خانواده شهدا، برگزاری همایش دانش‌آموزی، پیاده‌روی سادات به صورت کاروان شادی در روز ولادت امام هادی، برگزاری همایش بزرگ بانوان ولایی و برگزاری محافل انس با قرآن در مساجد استان را از جمله برنامه‌های اداره اوقاف در دهه ولایت و امامت عنوان کرد.

میثاق با ولایت زمان در دهه کرامت و امامت

مؤمنی ادامه داد: همچنین پیش‌بینی شده است که جشن بزرگ غدیر در محل بقعه متبرکه شهدای باقریه برگزار شود و در این جشن میثاق‌نامه‌ای با ولایت زمان و یک پیمان برادری خوانده شود.

همچنین در این جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی نیز به بیان برنامه‌های فرهنگ و ارشاد در دهه ولایت و امامت پرداخت و گفت: فرهنگ و ارشاد در این دهه برنامه‌های فرهنگی خاصی برگزار می‌کند که مخاطبان ویژه دارد.

برگزاری همایش در امتداد مهر در دهه امامت و ولایت

محمد مطهری‌فر برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی، تصویرسازی و خوش‌نویسی را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش بسیار مهمی در تبیین این هفته دارند، متذکر شد: مهم‎ترین اخبار رسانه‌ها در این دهه باید در زمینه ولایت و امامت باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همچنین در این دهه همایش در امتداد مهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69019/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول