اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

شهدا موجب عزت نظام هستند

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، گفت: شهدا موجب عزت نظام هستند و این عزت امروز دشمن را به پای میز مذاکره کشانده است.

شهدا موجب عزت نظام هستند

 به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، جمال یاری عصر امروز در چهارمین یادواره شهدای خردسال گیلان و دومین یادواره شهدای منطقه صیدرمحله در مسجد باب‌الحوائج رودسر، اظهار کرد: انسان تا از خود نگذرد و فراتر از خویش نیندیشد جایگاه حقیقی خود را نمی‌یابد.

وی افزود: شهید و شهادت و جهاد فی سبیل‌الله در حالی به وقوع می‌پیوندد که انسان همه چیز را کنار بگذارد.

این مسئول با اشاره به اینکه پس از گذشت 35 سال از عمر انقلاب هنوز مردم بر شعارهای انقلابی و آرمان‌های شهدای خود استوار و پابرجا هستند، تصریح کرد: به برکت عزت نظام دشمن امروز به پای میز مذاکره آمده و مایل است که حق مردم ایران را به رسمیت بشناسد.

وی با بیان اینکه مردم در مقابل تجاوزات دشمن تسلیم نمی‌شوند، متذکر شد: مردم ایران در مقابل سختی‌ها مقاومت می‌کنند و اهل معامله نیستند و به آرمان‌های انقلاب و شهدا و امام(ره) پایبند هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، ادامه داد: اگر مردم به نظام وفادار نبودند در انتخابات و راهپیمایی‌ها حضور نمی‌یافتند و پشت سر نظام قرار نمی‌گرفتند.

وی اسلام و انقلاب را برای مردم اصل دانست و تصریح کرد: به برکت خون شهدا به ثمر رسیده است و استقلال آن باید حفظ شود و اهداف را شهدا ترسیم کرده‌اند که هیچ چیز نمی‌تواند آن را تحت‌الشعاع قرار دهد.

یاری با اشاره به اینکه باید به شهدا و آرمان‌های شهدا ارج گذاشت، خاطرنشان کرد: شهدا انسان‌های وارسته‌ای هستند که به حقیقت رسیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از کمالات انسان است که وقتی در وجود خود نواقصی را ببیند برای برطرف شدن آن تلاش کند تا به کمال برسد و باید پیرامون این مجالس نگاه دقیق‌تری داشته باشیم.

انتهای پیام/84002/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول