اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گناباد خبر داد

برگزاری یادواره ویژه شهدای فرهنگی گناباد در اسفند‌ماه

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گناباد گفت: یادواره شهدای هنرمند این شهرستان در اسفند‌ماه همزمان با هفته فرهنگی گناباد برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره ویژه شهدای فرهنگی گناباد در اسفند‌ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، جواد حامدزاده ظهر امروز در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در محل جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: با فراخوانی که انجام شده از بین 400 خانواده شهید، 25 شهید در حوزه فرهنگی فعالیت داشته‌اند.

وی افزود: یادواره شهدای هنرمند در اسفندماه همزمان با هفته فرهنگی شهرستان برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی مقرر شد یک حساب ویژه برای کمیته ایثار و شهادت باز شود تا افراد خیر و ایثارگر کمک‌های خود را به این حساب واریز کنند.

فرماندار گناباد نیز گفت: فرهنگ همان رفتار و کنش افراد جامعه است و باید این رفتارها در راستای اصلاح جامعه باشد که در برخی از اینها مثل فرهنگ کار و تلاش، جمع‌گرایی و تعاون کمتر کار شده است.

محمد صفایی تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت از سال 61 هجری از صحرای کربلا با ایثار طفل 6 ماهه و دختر 3 ساله اباعبدالله (ع) با همه وجود آغاز و در جامعه جاری شد و انقلاب اسلامی ایران نیز با تأسی از این مکتب، در این مسیر نورانی قرار گرفت.

فرماندار گناباد گفت: برگزاری یادواره شهدا امری مناسب است ولی نباید تکراری و متکثر باشد زیرا ممکن است نتیجه منفی در جامعه داشته باشد.

صفایی افزود: توجه به خانواده شهدا و ایثارگران باید به عنوان یک شاخصه در جامعه مطرح باشد و با تکریم خانواده آنها قدردانشان باشیم.

انتهای پیام/2202/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول