اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خبر داد

تداوم طرح بازرسی و نظارت وی‍‍ژه دشتستان در ماه صفر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از تداوم طرح بازرسی و نظارت وی‍‍ژه دشتستان در ماه صفر خبر داد.

تداوم طرح بازرسی و نظارت وی‍‍ژه دشتستان در ماه صفر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدحسین احمدی عصر امروز در جمع مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان در راستای نظارت بر بازار و رفع مشکلات مردم اهتمام جدی دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از تداوم طرح بازرسی و نظارت وی‍‍ژه در ماه صفر خبر داد و افزود: در این طرح که از ابتدای ماه محرم به مرحله اجرا گذارده شده است تمامی واحدهای صنفی عرضه ظروف یکبار مصرف، واحدهای توزیع کننده مواد غذایی، توزیع کنندگان گوشت و توزیع کپسول گاز مایع مورد نظارت و بازرسی ویژه‌ای توسط بازرسان این اداره قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به توزیع سهمیه نذورات هیات‌های مذهبی خاطرنشان کرد: نیاز کالایی عمده هیأت‌های مذهبی شهرستان در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله‌الحسین (ع) جذب و در اختیار این هیات‌ها گذارده شد.

احمدی در این راستا گفت: میزان20 تن برنج، 10 تن گوشت قرمز وارداتی و 10تن عدس سبز به شهرستان دشتستان اختصاص یافته است و همچنین مقداری شکر نیز توزیع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان در مورد قیمت کالاهای توزیع شده نیز بیان کرد: در محرم امسال هر کیلو گوشت قرمز 185هزار ریال، برنج سفید وارداتی 21 هزار ریال، عدس سبز 26 هزار ریال و شکر 15 هزار و 500 ریال در اختیار هیات‌های مذهبی قرار گرفت.

احمدی ضمن تسلیت به خانواده‌های جان باخته در زلزله اخیر دشتستان نیز تاکید کرد: با توجه به نیاز همشهریان به گاز مایع نیز در این ایام نظارت دقیق بر روند توزیع گاز در شهرستان دشتستان در حال انجام است و در صورت مشاهده توزیع غیرمجاز سیلندر گاز و هرگونه تخلفی از همشهریان محترم خواهشمندیم مراتب را با شماره تلفن 124 اداره اطلاع داده تا ضمن بررسی سریع توسط بازرسین با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/2452/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول