اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان بوشهر خبر داد

سیر نزولی جرایم خشن در دشتستان طی 6 سال اخیر

رئیس کل دادگستری استان بوشهر از سیر نزولی جرایم خشن در دشتستان در شش سال اخیر خبر داد.

سیر نزولی جرایم خشن در دشتستان طی 6 سال اخیر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حیدر بحرانی بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری دشتستان اظهار داشت: در چند سال اخیر در دادگستری دشتستان اقدامات ارزشمندی در راستای کاهش جرایم و ایجاد امنیت پایدار انجام گرفته است.

وی افزود: دشتستان با وجود گستردگی و جمعیت بالا از امنیت بسیار خوبی برخوردار است و در استان رتبه سوم امنیت را به خود اختصاص داده است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی و مشارکت همه مردم و مسئولان در کاهش جرائم تاثیر به‌سزایی خواهد داشت.

بحرانی بر نقش مهم ریش‌سفیدان و بزرگان هر منطقه و محل در پیشگیری از جرائم و ناهنجاری‌های آن محل و منطقه تاکید کرد.

وی بیان کرد: اگر تدبیر به خرج دهیم بسیاری از موارد منتهی به زندان نمی‌­شود، زندان جای جرایم سازمان یافته و خشن است، جای جرایمی است که ناامنی ایجاد می­‌کند و در سایر موارد باید مجازات‌­های جایگزین را لحاظ کنیم.

بحرانی اضافه کرد: تسریع در روند رسیدگی پرونده‌های مجرمان و رعایت حقوق شهروندی نهایت خدمتگزاری به مردم از سوی دستگاه قضا است.

وی گفت: همه باید برای تامین امنیت و آسایش مردم همکاری و مشارکت و با تدابیر لازم برای پیشگیری و کاهش جرائم در جامعه تلاش کنیم.

بحرانی افزود: مردم در ایجاد، استمرار و تثبیت امنیت در جامعه نقش و مشارکت دارند و تنها امنیت و آسایش بر دوش دستگاه قضا و مراجع امنیتی نیست.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر ابراز داشت: با تلاش صورت گرفته توسط دادگستری دشتستان، شاهد سیر نزولی جرائم در شش سال گذشته در دشتستان هستیم و این مسئله اهمیت زیادی دارد.

در این آیین با تقدیر از عبدالکریم رستگار (رئیس سابق دادگستری دشتستان)، مسلم ذاکری به عنوان رئیس جدید دادگستری دشتستان معرفی شد.

انتهای پیام/2452/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول