اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره برق دشتستان خبر داد

واگذاری 82 هزار انشعاب برق در دشتستان

رئیس اداره برق دشتستان از واگذاری 82 هزار انشعاب برق در دشتستان خبر داد.

واگذاری 82 هزار انشعاب برق در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدجواد برهانی صبح امروز در بازدید از طرح‌های برق‌رسانی دشتستان اظهار داشت: شرکت توزیع برق استان بوشهر در سال‌های اخیر در امر برق‌رسانی و بهبود وضعیت برق در شهرها و روستاهای مختلف اهتمام جدی داشته و به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم.

وی افزود: در دشتستان نیز با توجه به اقدامات انجام شده، شاهد رضایت خاطر شهروندان هستیم و در روستاها و شهرهای این شهرستان بیشترین میزان پروژه‌های برق‌رسانی انجام گرفته است.

رئیس اداره برق دشتستان خاطرنشان کرد: همکاری و تعامل با دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری‌ها امری لازم است و اداره برق دشتستان در این مسیر گام‌های اساسی برداشته است.

برهانی تصریح کرد: اداره برق 9 میلیارد ریال از شهرداری برازجان طلبکار است که البته برق این نهاد را قطع نکرده و نمی‌کنیم و تعامل بین این دو نهاد موجب بهبود خدمت‌رسانی به مردم می‌شود.

وی از انجام عملیات اجرایی و احداث شبکه زمینی برق بیمارستان شهید گنجی خبر داد و ابراز داشت: این طرح در راستای پدافند غیر عامل و افزایش ضریب پایداری خط فشار متوسط بیمارستان به صورت زمینی صورت گرفته است.

رئیس اداره برق دشتستان از واگذاری 82 هزار انشعاب برق در دشتستان خبر داد و افزود: تاکنون در دشتستان بیش از 82 هزار و 148 انشعاب واگذار و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

برهانی از نصب 260 پایه تلسکوپی با اعتبار 10 میلیارد ریال در برازجان خبر داد و گفت: امیدوار هستیم این خدمات رضایت خاطر شهروندان را جلب کرده باشد.

انتهای پیام/2452/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول