اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محمود سمنانی رئیس هیات فوتبال دشتستان شد

در آیینی با حضور مسئولان، محمود سمنانی به عنوان رئیس هیات فوتبال دشتستان معرفی شد.

محمود سمنانی رئیس هیات فوتبال دشتستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، صبح امروز در آیینی با حضور مسئولان و نمایندگان باشگاه‌های ورزشی رئیس جدید هیات فوتبال دشتستان معرفی شد.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر در این جلسه اظهار داشت: فوتبال در دشتستان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و پیشینه فوتبال دشتستان بسیار ارزشمند است.

محمد نجفی افزود: تقویت باشگاه‌ها و رشد و رونق فوتبال در این شهرستان از اولویت‌های هیات فوتبال استان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی اضافه کرد: کیفیت‌بخشی به ورزش فوتبال و تقویت تیم‌های پایه و همچنین حمایت از باشگاه‌های فوتبال فعال در دشتستان در دستور کار مسئولان قرار دارد و در این مسیر از همه امکانات و توانمندی موجود بهره می‌بریم.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر خاطرنشان کرد: باید با همدلی و وحدت و دلسوزی برای اعتلای فوتبال استان و شهرستان گام برداریم و نباید به دلیل اختلافات جزیی و اختلاف سلیقه موجبات رکود فوتبال شویم.

نجفی تصریح کرد: تغییرات حق طبیعی هر مدیری است و همه ما روزی می‌آییم و روزی خواهیم رفت و پست و مقام برای کسی ماندگار نیست و همه باید تنها برای رشد فوتبال تلاش کنیم.

وی با تقدیر از رئیس سابق هیات فوتبال دشتستان گفت: حسین شکرانه فردی سالم و صادق است و همکاری خوبی با فوتبال استان داشته و دارد و امیدوار هستیم در آینده نیز به عنوان مشاور، ما را در رسیدن به اهداف بلندتر همراهی کند.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر تاکید کرد: در چند ماه گذشته شاهد اتفاقات خوبی در فوتبال استان هستیم و ایرانجوان در صدر جدول لیگ یک است و امید زیادی برای صعود به لیگ برتر دارد که نیازمند پشتیبانی بیشتر مسئولان و همراهی و حمایت مردم و دلسوزان واقعی فوتبال است.

در این آیین با تقدیر از زحمات حسین شکرانه (رئیس سابق هیات فوتبال دشتستان)، محمود سمنانی به عنوان رئیس جدید این هیات منصوب شد.

انتهای پیام/2452/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول