اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

برگزاری 1200 ویژه‌برنامه مذهبی در دشتستان

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان از برگزاری یک‌هزار و 200 ویژه‌برنامه مذهبی در دشتستان خبر داد.

برگزاری 1200 ویژه‌برنامه مذهبی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان دشتستان اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین سایر ادیان است و عمل به دستورات اسلام امری لازم به شمار می‌رود.

وی افزود: ترویج فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه یک ضرورت است و همه مردم و مسئولان باید در این مسیر اهتمام ورزند.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده با هیئت‌های مذهبی، مساجد و تکایای شهرستان و به همت روحانیون اعزامی و بومی وابسته به تبلیغات اسلامی دشتستان در دهه اول محرم امسال یک‌هزار و 200 مراسم سخنرانی در این شهرستان برگزار شد.

محمودی‌نیا اضافه کرد: تعداد 120 روحانی اعزامی و بومی در دهه اول محرم با این اداره تبلیغات اسلامی دشتستان همکاری داشته و هر مبلغ به طور میانگین روزانه یک جلسه سخنرانی برگزار کرده است.

وی تصریح کرد: برپایی جلسات عزاداری و سخنرانی، برگزاری گفتمان دینی، جلسات پرسش و پاسخ به سئوالات شرعی، برپایی کلاس قرآن و احکام از دیگر برنامه‌های مبلغین شهرستان در دهه اول محرم بود.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: تلاش برای کیفیت‌بخشی به مراسمات مذهبی در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

محمودی‌نیا تاکید کرد: در شرایطی که دشمنان با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند باید نسبت به جذب جوانان به تعالیم اسلامی اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول