اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آبنوش:

توافقنامه ژنو یک راهکار عملیاتی است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: توافقنامه ژنو یک راهکار عملیاتی برای پیشبرد اهداف هسته‌ای کشور است و باید این حق مسلم هسته‌‌ای و رشد و توسعه فناوری هسته‌ای در عرصه‌های مختلف نظام به منصه ظهور برسد و تحقق یابد.

توافقنامه ژنو یک راهکار عملیاتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش ظهر امروز در شورای فرماندهی که با حضور فرماندهان و مدیران سپاه برگزار شد با اشاره به اینکه سپاه پاسداران در هر زمانی پیرو ولایت بوده و بر مبنای ولایت عمل کرده است، اظهار داشت: خط سپاه همان خط ولایت است.

وی افزود: به همین دلیل نیز هرگز با تغییر شرایط سیاسی و فرهنگی کشور تغییر بنیادین نداشته و تحت تأثیر جریانات سیاسی قرار نگرفته است زیرا خط مشی ولایت فقیه که محور ایدئولوژیکی سپاه است همواره ثابت و بر مبنای ارزش‌های نظام و انقلاب استوار است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: هنر بسیج و سپاه به عنوان نهادهای مردمی و ولایی این است که در برابر جریانات منحرف سیاسی و اعتقادی ایستادگی کرده و مردم را همیشه در صحنه انقلاب حفظ کند و این حقیقت در برهه‌های حساس کشور به خوبی نمایان بوده است.

آبنوش خاطرنشان کرد: 16 آذر ماه که با عنوان روز دانشجو نام‌گذاری شده؛ نقطه رهایی ملت از یوغ استکبار بود و سه دانشجوی شهید پیام استکبارستیزی و مرگ بر آمریکا را به جهانیان مخابره کردند.

این مسئول در خصوص اهمیت 9 دی نیز تصریح کرد: 9 دی نیز از جمله مناسبت‌های تاریخی این ملت است که پیام عزتمندی و ولایتمداری مردم به دنیا منتقل شد و این حضور مردمی در صحنه موجب شد تا دشمنان داخلی و خارجی عقب‌نشینی کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: توافقنامه ژنو یک راهکار عملیاتی برای پیشبرد اهداف هسته‌ای کشور است و باید این حق مسلم هسته‌‌ای و رشد و توسعه فناوری هسته‌ای در عرصه‌های مختلف نظام به منصه ظهور برسد و تحقق یابد.

آبنوش نوع مدیریت در سپاه و بسیج را مدیریت بر دل‌ها و قلب‌ها ذکر کرد و گفت: آنچه که سپاه را همواره ماندگار کرده و بسیج را محبوب دل‌ها کرده است همین نوع مدیریت مردمی است که دل‌ها را با ارزش‌های واقعی آشنا کرده و مردم را با قلب‌های آکنده از عشق و وفاداری به نظام در صحنه نگه داشته است.

انتهای پیام/2667/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول