اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه بررسی عملکرد بویین زهرا مطرح شد

از جاذبه دانشگاه‌ها تا ایمنی مدارس

در جلسه بررسی عملکرد بویین زهرا تداوم فعالیت دانشگاه‌های شهرستان بویین زهرا تا اهمیت مانور ایمنی مورد بررسی قرار گرفت.

از جاذبه دانشگاه‌ها تا ایمنی مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا احد احمدی صبح امروز در جلسه ارایه گزارش ماهانه شهرستان بویین زهرا اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌های سطح شهرستان بویین زهرا در برگزاری مناسبت‌های روز دانشجو قابل تقدیر و تشکر است.

فرماندار بویین زهرا دانشجویان را نمایانگر مهمترین اهداف انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: استکبار ستیزی محور حرکت‌های دانشجویی است و تمام دانشگاه‌ها با همکاری دانشجویان باید در طول سال به یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اهتمام داشته باشند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بویین زهرا نیز در ادامه با اشاره به اهمیت مسئله ایمنی در برابر بلایای طبیعی ابراز داشت: لزوم آگاه‌سازی دانش‌آموزان نسبت به رفتارهای صحیح امروز در مدارس بویین زهرا باید پیگیری شود.

بابک خیابانی افزود: در همین راستا مراسم نمادین مانور سراسری زلزله همزمان با مدارس شهرستان بویین زهرا در هنرستان کار و دانش دارالفنون بویین زهرا به صورت میدانی برگزار شده است.

خیابانی عنوان کرد: همچنین نخستین کارگاه آموزش مهارت‌های فردی و اجتماعی با موضوع فرزندپروری توسط هلال احمر شهرستان بویین زهرا برگزار شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها، مشکلات موجود در جامعه شهری بویین زهرا نیازسنجی شده و بر اساس آنها هر هفته کارگاه‌های مشابهی در این شهرستان برگزار می‌شود.

معاون آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا نیز در ادامه اهمیت زنگ نماز در مدارس را برشمرد و ابراز داشت: معاونان پرورشی برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های مذهبی در مدارس تلاش کرده و اثرگذار شوند.

مهدی زمانی به تشریح مسابقات فرهنگی، هنری و پرسش مهر در شهرستان بویین زهرا پرداخت و ابراز داشت: برنامه‌های کارشناسی شده فرهنگی و هنری شهرستان بویین زهرا در طول سال تحصیلی برای دانش‌آموزان تاکنون اجرا شده است.

انتهای پیام/77005/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول