اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس:

سلامت جامعه در گرو اصلاح دانشگاه‌ است

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس گفت: سلامت حوزه اجتماعی و فرهنگی جامعه در گرو اصلاح دانشگاه‌های کشور است.

سلامت جامعه در گرو اصلاح دانشگاه‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حمیدرضا خصوصی‌ثانی صبح امروز در جمع دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی میرزا کوچک این شهرستان اظهار کرد: دانشجو و دانشجویان در روند توسعه و پیشرفت جامعه تأثیرگذار هستند.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها به میزان جایگاه ویژه و کارآمد خود قادر به هدایت یک جامعه هستند، افزود: رشد کشور در عرصه‌های علمی مرهون جدیت و پشتکار جوانان این مرز و بوم است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس گفت: دانشگاه مرکز تعقل و علم‌آموزی است.

وی تعقل برگرفته از علم دانشگاهی را در دو حوزه مثبت و منفی کارساز دانست و یادآور شد: تعقل انسانی رشد یافته در دانشگاه‌ها گاه به طرف مکتب اسلام و یا در مکتب بیگانه فعالیت می‌کند که در آن صورت برنامه‌های جامعه را برهم می‌زند.

خصوصی‌ثانی با تصریح بر اینکه تحولات و روند توسعه‌ای کشور در آینده بستگی به عملکرد دانشجویان در دانشگاه‌های کشور دارد، متذکر شد: سلامت حوزه اجتماعی و فرهنگی جامعه در گرو اصلاح دانشگاه‌های کشور است.

وی استقلال علمی جمهوری اسلامی را مدیون بنیانگذار انقلاب و ایستادگی ملت غیور ایران دانست.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس به اهمیت خودباوری و خوداتکایی در دانشجویان اشاره کرد و ادامه داد: خودباوری زمینه‌های دفاع از اعتقاد، آرمان و انقلاب را در دانشجویان بیدار می‌کند.

وی یادآور شد: رشد، توسعه، رسیدن به اهداف مقدس نظام و دستیابی به توان و قدرت منطقه‌ای نیازمند شکل‌گیری و تداوم «آرامش» در دانشگاه‌ها است.

خصوصی‌ثانی با اشاره به عملکرد و فعالیت‌های دشمنان در به دام انداختن جوانان و دانشجویان کشور، خاطرنشان کرد: دانشجویان اجازه ندهند تا دشمنان فرصت و توان تاخت و تاز در دانشگاه‌ها را پیدا کنند.

وی سرنوشت کشور را منوط  به میزان دانش و پشتکار جوانان دانست.

انتهای پیام/84003/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول