اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی:

نیازهای جامعه کارگری مورد غفلت قرار نگیرد

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی گفت: نیازهای مختلف جامعه کارگری مورد غفلت قرار نگیرد.

نیازهای جامعه کارگری مورد غفلت قرار نگیرد

اسلام صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کارگران مانند سایر اقشار جامعه علاوه بر امکانات ابتدایی زندگی و معیشتی یک سری نیازهای روحی نیز دارند که در راستای تامین این کمبودها باید به طور مستمر و با همکاری دستگاه‌های مختلف تلاش شود.

وی به اجرای پروژه مجتمع فرهنگی و ورزشی کارگران در ارومیه اشاره کرد و افزود: زمین مورد نیاز برای احداث این مجتمع در طول توافق‌های صورت گرفته با سازمان مسکن و شهرسازی خریداری شده است، به طوری که زمین مناسبی در بهترین نقطه شهر با قیمت روز و با نرخ کارشناسی شده به مالکیت خانه کارگر استان درآمده است.

صادقی با اشاره به اینکه 50 درصد بهای آن به صورت نقد پرداخت شده است، ادامه داد: 50 درصد بقیه نیز به صورت اقساط 36 ماهه پرداخت می‌شود، به طوری که 130 میلیون تومان به صورت نقد به حساب واریز شده و 130 میلیون تومان باقی نیز در بستر زمان و به صورت قسطی پرداخت می‌شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی از مسئولان این سازمان به دلیل همکاری در راستای تامین زمین مناسب و وسیع بابت این پروژه قدردانی کرده و بیان داشت: جامعه کارگری در توسعه اقتصادی و صنعتی کشور نقش مستقیم و غیرقابل انکاری دارد که باید از راه‌های مختلف برای تامین نیازهای روحی و فکری آنها مبادرت کرد تا به این وسیله خستگی و رخوت آنها از بین برود.

وی با اشاره به اینکه در طول سال، همایش‌های مختلفی با نام و موضوع کارگر به بهانه‌های گوناگون برپا می‌شود، اظهار داشت: باید در عمل و به صورت واقعی به این قشر خدمت کرد که برای تحقق یافتن این موضوع همراهی همه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را خواستار هستیم.

وی با اظهار به اینکه در فراکسیون کارگران مجلس شورای اسلامی با عضویت قاضی‌پور و محجوب مطالبات جامعه کارگری به طور جدی دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: چنانچه همه نمایندگان چنین دلسوزی و همراهی را به منصه ظهور برسانند، می‌توان چرخه اقتصاد کشور را با سرعت و قدرت بیشتری به حرکت درآورد.

انتهای پیام/61002/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول