اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:

سنگ آهن مرکزی برای تکمیل ورزشگاه کارگران بافق مساعدت کند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق خواست تا برای تکمیل ورزشگاه کارگران این شهرستان مساعدت لازم را انجام دهد.

سنگ آهن مرکزی برای تکمیل ورزشگاه کارگران بافق مساعدت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، امرالله فلاح‌زاده، عصر امروز در جلسه‌ای در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق از آمادگی برای انعقاد قرارداد و تفاهم‌نامه همکاری با شرکت سنگ آهن مرکزی بافق برای تامین نیروی این شرکت خبر داد.

وی افزود: با توجه به وجود افراد و متقاضیان اشتغال و کسب و کار که در سامانه اشتغال ثبت‌نام شده‌اند، آمادگی داریم 500 نفر از این افراد را برای اشتغال به کار، به شرکت سنگ آهن بافق معرفی کنیم.

فلاح‌زاده خاطرنشان کرد: باید برنامه ریزی شود تا با حضور همکاران در حوزه معاونت اشتغال و توسعه کارآفرینی، تفاهم‌نامه همکاری در زمینه تامین نیرو و  ایجاد اشتغال در شهرستان بافق منعقد شود و گام موثری در راستای رفع نیازهای متقاضیان اشتغال و کسب و کار برداشته شود.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین با اشاره به مجموعه ورزشی کارگران در شهرستان بافق اظهار داشت: اقدامات زیربنایی و برخی از موارد دیگر در زمینه احداث این ورزشگاه صورت گرفته اما در حال حاضر این مجموعه نیمه تمام باقی مانده است.

وی از مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق خواست: نسبت به تجهیز و راه‌اندازی این مجموعه ورزشی با اداره تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق همکاری لازم را داشته باشد.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از نحوه فعالیت این شرکت، برخی از مسائل و مشکلات در حوزه کارگری را مورد بررسی قرار داد و اظهار داشت: در حد توان و تا جایی که قوانین اجازه داده، تلاش شده نسبت به رفع برخی از نیازهای کارگران و کارکنان اقدام شود.

محمدجواد عسکری از عضویت عضویت افراد شاغل در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در تعاونی مسکن این شرکت خبر داد و افزود: تسهیلات ارزان قیمت، شرایط آسان دریافت تسهیلات مسکن به صورت اقساط بلندمدت 15 ساله از جمله اقدامات صورت گرفته برای تامین مسکن کارکنان و کارگران این مجموعه است.

عسکری، هماهنگی بین اعضای هیئت مدیره، ارتباط مستمر مدیران و کارکنان با یکدیگر، حفظ منافع کارگران، پاسداری از حق و حقوق قانونی کارگران را از جمله مواردی دانست که بسیار مورد تاکید است.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق همچنین، تعامل و ارتباط دو طرفه با همکاران در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر دستگاه‌های مرتبط را از جمله موفقیت‌های این شرکت دانست و گفت: برخورداری از نیروهای خوب و آموزش دیده، برگزاری کلاس‌های مشاوره‌ای و آموزشی، شناساندن و معرفی خطرات و آگاهی کارگران از نقاط حادثه خیز در شرکت از جمله مواردی است که با همکاری اداره تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق اقدام شده است.

عسکری در مورد مجموعه ورزشی کارگران بافق نیز اظهار داشت: پس از هماهنگی با اعضای هیئت مدیره شرکت، در مورد تکمیل و راه‌اندازی مجموعه ورزشی کارگران شهرستان بافق اقدامات قانونی را انجام خواهیم داد و در این زمینه همکاری لازم را خواهیم داشت.

انتهای پیام/2464/ک40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول