اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

مصوبات و تصمیمات کارگروه‌ها نتیجه‌بخش باشد

استاندار مرکزی بر ضرورت پیگیری و اجرای مصوبات و جزئیات کارگروه‌ها و تصمیمات اتخاذ شده در این کارگروه‌ها تأکید کرد.

مصوبات و تصمیمات کارگروه‌ها نتیجه‌بخش باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمدحسین مقیمی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان فراهان، اظهار داشت: بخش قابل توجهی از وقت مدیران در جلسات کارگروه‌ها و به منظور اتخاذ تصمیمات مناسب سپری می‌شود که اگر مصوبات این کارگروه‌ها به درستی اجرا نشود، موجب عدم پیشرفت امور می‌شود.

وی تصریح کرد: مصوباتی که در این نشست‌ها به تصویب می‌رسد در راستای بهبود هر چه بهتر امور و رسیدن به موفقیت در کارها است که مسئولان باید همه تلاش خود را برای به نتیجه رساندن این مصوبات به کار گیرند.

استاندار مرکزی ادامه داد: این نشست‌ها در راستای حل مشکلات جامعه و مردم برگزار می‌شود که می‌طلبد مسئولان با تعهد و اخلاص به مردم خدمت‌رسانی کنند.

مقیمی با ضرورت پرهیز مدیران از دادن وعده‌های بیهوده و غیر عملی به مردم، بیان داشت: یکی از پایه‌های نظام و دولت تدبیر و امید راست‌گویی و درستکاری است و دادن وعده غیر عملی به مردم موجب دلسردی و ناامیدی مردم از نظام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مبنای کار بر حرکتی برنامه‌محور همراه با پاک‌دستی و اولویت گذاری بر اقدامات ضروری و طرح‌های عمرانی پایه گذاشته شده است، ادامه داد: تکیه بر برنامه محوری، شفاف سازی آمار و اطلاعات، اولویت بندی نیازهای فوری در فصول اجرایی و تقویت مشارکت مردمی در امور به ویژه بهره گیری از توان و ظرفیت‌های استان از برنامه‌های راهبردی به منظور توسعه استان است.

استاندار مرکزی، صداقت با مردم، تکیه بر نشاط و آرامش اجتماعی، انضباط مالی و جلوگیری از اتلاف منابع، اعتدال در مدیریت با بهره گیری از تمامی توان کارشناسی و مدیریتی، شناخت نیازهای زیربنایی و مقابله با قانون گریزی و بی برنامگی در بدنه اجرایی استان را در راه خدمت‌رسانی به مردم مهم دانست و بر اجرای آنها توسط تمامی مدیران تأکید کرد.

مقیمی بیان داشت: با توجه به اینکه استان مرکزی با دو هزار و 800 واحد صنعتی فعال به عنوان یکی از قطب‌های تولیدی مهم کشور محسوب می‌شود یکی از اولویت‌های کاری در مدیریت اجرایی این استان ساماندهی مشکلات شاغلان صنعت با ایجاد حلقه مدیریتی و با حضور تشکل‌های صنفی، مدیران اجرایی ، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی خدماتی و مرتبط با تولید بوده است.

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات مردم فراهان بعد از ارتقای فراهان به شهرستان عدم استقرار ادارات دولتی است که از مسئولان درخواست داریم هر چه سریعتر نسبت به استقرار ادارات مورد نیاز در شهرستان فراهان اقدام کنند.

عباس صلاحی با اشاره به مشکلات بخش بهداشت و درمان این منطقه ادامه داد: تکمیل و تجهیز بیمارستان نیمه تمام شهرستان فراهان با توجه به نبود امکانات مناسب درمانی در فراهان امر بسیار مهمی بوده و  لازم است این بیمارستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

حجت‌الاسلام علی درستکار، امام جمعه فراهان نیز بر ضرورت همدلی، تفاهم و تعامل مسئولان با یکدیگر تأکید کرد.

بررسی وضعیت طرح‌های نیمه تمام، ارائه تسهیلات بانکی برای توسعه اشتغال و حل مشکلات کشاورزی از مهم‌ترین مسائل مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/87002/ذ40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول