اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرمنابع انسانی منطقه ویژه پارس خبر داد

تشکیل کارگروه‌های شش‌گانه با هدف ارتقای بهره‌وری منابع انسانی پارس جنوبی

مدیرمنابع انسانی منطقه ویژه پارس از تشکیل کارگروه‌های شش گانه با هدف ارتقای بهره‌وری منابع انسانی منطقه ویژه پارس جنوبی خبر داد.

تشکیل کارگروه‌های شش‌گانه با هدف ارتقای بهره‌وری منابع انسانی پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد نوروزی‌فرد صبح امروز در جلسه کارگروه فوق‌العاده‌های منطقه ویژه پارس اظهار داشت: توجه به ظرفیت‌های نیروی انسانی از مهم‌ترین اولویت‌های منطقه ویژه است و در این مسیر اهتمام خاصی داریم.

وی افزود: نقش نیروی انسانی در موفقیت و پیشرفت سازمان غیرقابل انکار است و در راستای ایجاد تسهیلات برای این عزیزان برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

این مسئول از تشکیل کارگروه‌های شش گانه پارس جنوبی با هدف ارتقاء بهره‌وری منابع انسانی و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای بهبود شرایط نیروهای انسانی شاغل در پایتخت انرژی کشور خبر داد.

نوروزی‌فرد با اشاره به وضعیت کارگروه‌های شش‌گانه شکل گرفته در منطقه ویژه پارس گفت: در سال 1389 با همت مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با هدف هم‌اندیشی و رایزنی در راستای بهبود شرایط کار و انگیزش نیروی انسانی شاغل در این شرکت‌ها حرکت مقدسی آغاز و جلسات مشترکی با حضور مسئولین شرکت‌های مستقر در منطقه پارس جنوبی و در محل سازمان منطقه ویژه برگزار شد‌ که در گام نخست پیشنهادهایی از شرکت‌ها دریافت و بررسی شد که نتیجه آن 118 پیشنهاد ثبت شده بود.

وی با اشاره به نتیجه و خروجی این نشست‌ها خاطرنشان کرد:‌ در این جلسات با هدف هموار کردن مسیر دستیابی به خواسته‌های مورد نظر و امکان پیگیری، تبادل نظر و کسب نتیجه، پیشنهادها مورد مطالعه مجدد قرار گرفته و با اولویت بندی و امکان‌سنجی، به 37 پیشنهاد اساسی کاهش یافته و در شش گروه دسته‌بندی شد.

نوروزی‌فرد تاکید کرد: نمایندگان شرکت‌ها در بخش‌های گوناگون معرفی شدند و کارگروه‌های تخصصی تشکیل شد که به کارگروه‌های شش‌گانه شهرت یافت.

وی یادآور شد: کارگروه ساختار و سازمان، کارگروه فوق‌العاده‌ها‏، کارگروه فرهنگی و رفاهی، کارگروه ایمنی، بهداشت و محیط زیست، کارگروه آسیب‌های اجتماعی و بهداشت و درمان و کارگروه اسکان از جمله این کارگروه‌ها هستند.

مدیرمنابع انسانی منطقه ویژه پارس افزود: در گام بعدی به منظور راهبری و هماهنگ سازی نشست‌های تخصصی در حوزه کارگروه‌های تعریف شده، اینجانب به عنوان نماینده این کارگروه‌ها توفیق خدمت یافته که تاکنون با همت کارشناسان ساعی این مدیریت و همکاری سایر روسا و کارشناسان سازمان‌های مستقر در منطقه به ویژه شرکت‌های نفت و گاز پارس، مجتمع گاز پارس جنوبی و  شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد در هر یک از حوزه‌های شش گانه جلسات متعددی برگزار شده که در این مدت به نتایج مطلوبی نیز در هر یک از حوزه‌های تعریف شده نائل آمده است.

نوروزی‌فرد اضافه کرد: ایجاد وحدت رویه و یکسان‌سازی پرداخت‌ها ، ارائه تسهیلات رفاهی در چارچوب قوانین و مقرارت ابلاغی، هم اندیشی در راستای تعریف فوق‌العاده‌های جدید برای بررسی و انجام مطالعات مربوطه و تجمیع پروازهای ارائه شده به کارکنان شرکت‌ها از مهم‌ترین موارد مطرح شده در این نشست‌ها است.

وی بیان کرد: تشکیل این کارگروه‌ها در واقع با هدف ارتقاء و بهره‌وری منابع انسانی صورت می‌گیرد که با لطف خداوند متعال و اهتمام مدیران عامل شرکت‌های‏ مستقر در منطقه ویژه پارس تاکنون نتیجه و خروجی این نشست‌ها بسیار مثبت است.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول