اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل خواستار شد

اختصاص مکان مناسبی برای ساماندهی کارگران بابل

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه مسئولان زمینه امنیت همه جانبه کارگران را فراهم کنند، گفت: شهرداری و شورای شهر بابل مکان مناسبی برای ساماندهی کارگران ساختمانی و میدانی بابل قرار دهد.

اختصاص مکان مناسبی برای ساماندهی کارگران بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز در همایش بزرگ کارگران ساختمانی بابل اظهار داشت: از چند مدت قبل دست‌اندرکاران انجمن صنفی بابل درصدد برآمدند در قالب یک تشکل صنفی ساختمانی حمایت خدمتگزاران نظام را برای رفع مشکلات کارگران جذب کنند.

وی با اشاره به سختی کار و فعالیت کارگران ساختمانی افزود: با توجه به مشکلات و خطراتی که کارگران ساختمانی درحین انجام  کار با آن مواجه هستند نیاز است نسبت به افزایش سهمیه بیمه از سوی  تامین اجتماعی اقدام شود.

روحانی بیان داشت: از جمله اموری  که زمینه‌ساز حمایت‌ها و جدی گرفتن خدمات کارگران ساختمانی است نفس عزت کار و کارگری است که شایسته است مسئولان به شکل ویژه به این قشر زحمت‌کش  توجه داشته باشند.

امام جمعه بابل اذعان داشت: آفرین بر شما  که عزت خود را در درون خانواده با انجام کار فراهم می‌کنید چرا که با کمترین قشری مواجه هستیم که نبی اکرم اسلام بر دستان کارگر بوسه زد و کمترین قشری در جامعه مانند کارگران مورد توجه اسلام واقع شدند.

روحانی با اشاره به اینکه کارگران از خدمتگزاران اسلام و انقلاب هستند، تصریح کرد: باید برای کارگران حقوقی مد نظر گرفته تا زمینه امنیت همه جانبه کارگران را فراهم کند.

وی اذعان داشت: از یکایک خدمتگزاران نظام اسلامی، کار، تعاون و رفاه اجتماعی، فنی و حرفه‌ای، انجمن صنفی، شهرداری و شورای شهر و فرمانداری انتظار داریم دست به دست همه داده و با حمایت‌های همه جانبه زمینه آسایش کارگران را فراهم کنند.

روحانی بیان داشت: از شورای شهر بابل نیز انتظار داریم جای مناسبی را برای ساماندهی کارگران ساختمانی اختصاص داده تا کارگران عزتمندانه در یک مکان مشخص و مناسب مستقر شوند.

انتهای پیام/86009/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول