اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد خبر داد

جذب 100 درصدی بودجه پژوهشی در دانشگاه آزاد گناباد

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گناباد گفت: این دانشگاه در سال گذشته 100 درصد بودجه پژوهشی را جذب کرد.

جذب 100 درصدی بودجه پژوهشی در دانشگاه آزاد گناباد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، مجتبی حسن‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک روز دانشجو با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی گناباد در هفته پژوهش اظهار داشت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش سال 91 به مناسبت هفته پژوهش در گناباد برگزار می‌شود که این دستاوردها در نمایشگاه‌های استانی و کشوری نیز شرکت داده خواهد شد.

وی افزود: در این هفته کارگاه‌های آموزشی با عناوین حرکات اصلاحی و ناهنجاری‌های جسمانی، آمار مقدماتی و پیشرفته به کمک نرم‌افزار spss و روابط رشدیافتگی با پیش‌بینی تحولات آینده احیای قلبی و ریوی، پرورش قارچ‌های خوراکی برگزار خواهد شد که با هماهنگی مسئولان ادارات، کارشناسان این مراکز و ادارات هم می‌توانند در این کارگاه‌های آموزشی شرکت کنند.

حسن‌زاده گفت: به مناسبت هفته پژوهش مراسمی با سه عنوان سخنرانی توسط اساتید و اعضای هیئت علمی این واحد با موضوعات سیستم‌های هوشمند و کاربردهای آن، سقف‌های پیش و پی تنیده و پوشش دانشگاهی با آسیب‌ها و راهکارها برگزار خواهد شد.

حسن‌زاده گفت: در آخرین روز از هفته پژوهش، اساتید پژوهشگر برتر گروه‌های مختلف آموزشی در جلسه‌ای با حضور رؤسا و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان تقدیر خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌ها و موفقیت‌های سال 91 دانشگاه آزاد اسلامی گناباد گفت: تجهیز کارگاه پراتیک پرستاری و مامایی به ارزش تقریبی 400 میلیون ریال، تجهیز کارگاه cnc به ارزش  تقریبی 360 میلیون ریال، تجهیز آزمایشگاه مقاومت مصالح به ارزش تقریبی 250 میلیون ریال و خریداری 2 هزار و 500 کتاب برای کتابخانه دانشگاه از مهمترین فعالیت‌ها و موفقیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه آزاد گناباد در سال 91 است.

وی افزود: ارائه 68 پایان‌نامه کارشناسی ارشد دفاع شده، ارائه 21 طرح پژوهشی، 20 مقاله IsI، یازده مقاله علمی پژوهشی، 60 مقاله خارجی غیر IsI، سیزده مقاله ارائه شده در کنفرانس‌های خارجی از دیگر فعالیت‌ها و موفقیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه در سال 91 بوده است.

حسن‌زاده افزود: هفت سفر اعضای هیئت علمی برای شرکت در همایش‌های خارج از کشور و کسب دو مقام نخست کشوری در مسابقات رباتیک، برگزاری پنجمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران با حدود 600 مقاله پذیرفته شده و جذب 100درصد بودجه پژوهشی از دیگر فعالیت‌ها و موفقیت‌ها بوده است.

انتهای پیام/2202/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول