اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای شهر گرگان:

شناسنامه شهر گرگان در کشور باز می‎شود/ در حق گرگان جفا شد

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان شناسنامه شهر گرگان در کشور باز می‎شود، گفت: در حق گرگان جفا شد.

شناسنامه شهر گرگان در کشور باز می‎شود/ در حق گرگان جفا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نبی هزار جریبی امشب در سی و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان، اظهار داشت: در حق شهرستان گرگان جفا شده است که مسئولان باید در این زمینه پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه دغدغه اکثر شهرها در شناساندن ظرفیت‎ها و استعدادهای طبیعی شهرشان است، تصریح کرد: استان گلستان به ویژه شهر گرگان از موهبت‎های طبیعی زیادی برخوردار است که نظیر آن در سایر نقاط کشور نیست به طوریکه برخورداری از جنگل، دریا، کوهستان، کویر، دشت و بسیاری مواهب دیگر، گلستان را از دیگر نقاط کشور متمایز کرده است.

ظرفیت‎های گرگان فرصت خوبی برای سرمایه‎گذاری است

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان به مزیت‎های مغفول مانده گلستان و مرکز آن اشاره کرد و افزود: گلستان از مرز ترکمنستان بهره‎مند است و خلیج گرگان و اسکله بندرگز عامل این ارتباط محسوب می‎شود که فرصت خوبی را برای مراوده با کشورهای آسیای میانه فراهم می‎کند اما این ظرفیت نادیده گرفته شده که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

هزارجریبی با بیان اینکه ظرفیت‎های گلستان باید از طریق رسانه‎ها به مخاطبان شناسانده شود، اظهار داشت: برخورداری از استعدادهای این شهرستان می‎تواند فرصت‎های خوب سرمایه‎گذاری را ایجاد کند.

وی یکی از راه‎های موثر در ارتقاء درآمدهای شهرداری گرگان را در جذب توریسم و گردشگر برشمرد و گفت: زیبایی‎های گلستان اگر به درستی معرفی شود می‎تواند زمینه مناسبی را برای این شهر و مردم رقم بزند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان نقش این نهاد مردمی را در جذب گردشگر موثر خواند و بیان داشت: یکی از اقداماتی که شورای چهارم باید با جدیت مورد پیگیری قرار دهد جذب گردشگر است که می‎تواند در رونق اقتصادی مفید واقع شود.

هزارجریبی از اعلام آمادگی شورا برای اجرای طرح‎های سرمایه‎گذاری با همکاری موسسه آرمان «امید جلین سابق» خبر داد و گفت: هر طرحی که بتواند به اقتصاد و پیشرفت گلستان کمک کند مورد حمایت قرار می‎گیرند.

انتهای پیام/83001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول