اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه شانزدهمین نشست خود

مسئولان و رؤسای بنیادهای نخبگان کشور از دانشگاه سمنان بازدید کردند

مسئولان بنیاد ملی نخبگان و بنیادهای نخبگان استانی در حاشیه شانزدهمین نشست خود که در سمنان برگزار شد، از پردیس اصلی و پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان بازدید کردند.

مسئولان و رؤسای بنیادهای نخبگان کشور از دانشگاه سمنان بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، رئیس دانشگاه سمنان در این بازدید گزارشی از پیشرفت‎های این دانشگاه ارائه داد و گفت: دانشگاه سمنان در حال حاضر دارای 16 هزار و 500 دانشجو بوده که تعداد آنان نسبت به سال 84، 242 درصد رشد داشته است.

علی خیرالدین همچنین تعداد رشته‎های این دانشگاه، در مقاطع مختلف را 241 رشته اعلام کرد و گفت: تعداد رشته‎‎های این دانشگاه نسبت به هشت سال گذشته 488 درصد رشد داشته است.

وی همچنین تعداد دانشکده‎های این دانشگاه را 21 دانشکده و تعداد دانشجویان دکتری را 710 دانشجو اعلام کرد و گفت: در دانشگاه سمنان کلکسیونی از طرح‎های عمرانی در دست اجراست که از شاخص‎ترین آنها می‎توان به کتابخانه مرکزی و آمفی‎تئاتر دانشگاه اشاره کرد که طراحی آنها جزو سه طرح برتر دنیا در سال 2012 شناخته شده است.

بازدیدکنندگان هم در این دیدار پیشرفت‎های دانشگاه سمنان در بخش‎های مختلف را نشان‎دهنده افزایش توان علمی این دانشگاه دانستند.

در این بازدید، آریا الستی قائم مقام رئیس بنیاد در امور سند راهبردی کشور در امور نخبگان، غلامعلی منتظر معاون پژوهش و فناوری بنیاد ملی نخبگان و رؤسای بنیادهای نخبگان کشور حضور داشتند.

نشست‎های استانی بنیاد ملی نخبگان، در راستای برنامه‎ریزی و هماهنگی میان بنیاد ملی نخبگان و بنیادهای نخبگان استانی، استفاده از پتانسیل‎های موجود در استان‎ها و همچنین ارتقای سطح برنامه‎های حمایتی از نخبگان برگزار شد.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول