اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جیرفت:

نخبگان دانشگاهی محور حرکت‌های فرهنگی و اجتماعی هستند

رئیس دانشگاه جیرفت گفت: نخبگان علمی و دانشگاهی محور حرکت‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه هستند.

نخبگان دانشگاهی محور حرکت‌های فرهنگی و اجتماعی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ناصر برومند امشب در آیین تودیع و معارفه معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه جیرفت، اظهار داشت: نخبگان علمی و دانشگاهی در هر جامعه‌ای یک عنصر مؤثر در راستای پیشرفت اهداف هستند و توجه به این مهم در هر جامعه جزو اولویت‌ها است.

وی افزود: دانشگاه جیرفت از زمان استقلال تاکنون شاهد گشایش بیش از 30 رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد و جذب 40 عضو هیئت علمی بوده که این مهم تأثیر بسزایی در توسعه دانشگاه داشته است.

رئیس دانشگاه جیرفت تصریح کرد: ایجاد انگیزه و تقویت روحیه، تحقیق و پژوهش میان دانشجویان و کارکنان دانشگاه یکی از راه‌های اصلی موفقیت‌ها به شمار می‌آید که مدیریت این دانشگاه تلاش می‌کند با محوریت پژوهش و تحقیق در این راستا گام بردارد.

برومند با اشاره به حوزه فعالیت‌های معاونت توسعه و پشتیبانی این دانشگاه، خدمت در این حوزه را بسیار سخت دانست و گفت: با روحیاتی که از مسئول جدید این حوزه سراغ داریم امیدواریم در راستای امور محوله موفق باشند.

به گزارش فارس، در این آیین از خدمات سعدالله مولایی تقدیر و فرشاد سلیمانی به عنوان معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه جیرفت معرفی شد.

انتهای پیام/2655/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول