اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روایت احمدی‌لاشکی از جزئیات دیدار نمایندگان مازندران با رئیس جمهور‌

اهتمام مجلس و دولت برای تکمیل پروژه‌های با 80 درصد پیشرفت‌

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس از برنامه مجلس و دولت برای تکمیل پروژه‌های بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی در کشور خبر داد.

اهتمام مجلس و دولت برای تکمیل پروژه‌های با 80 درصد پیشرفت‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، قاسم احمدی لاشکی بعدازظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌های گروهی استان مازندران درباره عدم حضور استاندار مازندران در نشستی که نمایندگان مجلس استان مازندران با رئیس جمهور داشت، گفت: مازندران از جمله استان‌های بود که قرار بود با استاندار در این نشست حضور داشته باشد.

وی تصریح کرد: شخص استاندار نیز علاقه‌مند به حضور در این نشست بود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در ادامه بیان داشت: در روز برگزاری نشست، انصاری از دفتر رئیس جمهور گفت به دلیل اینکه در نشست قبلی نمایندگان دیگر استان‌ها، استانداران شهرهای حضور نداشتند در این نشست هم اجازه بدهید که مسئولان استان در این نشست حضور نداشته باشد.

وی بیان داشت: وفاق و همدلی در انتخاب استاندار وجود داشت و هیچ دغدغه‌ای از این بابت در استان مازندران در بین نمایندگان وجود ندارد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در ادامه از تصمیم مجلس و دولت برای تکمیل پروژه‌های بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی در کشور خبر داد و گفت: طبق برنامه قرار است به پروژه‌های که کمتر از 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد پنج درصد بودجه تعلق گیرد.

وی با اشاره به اینکه باید به پروژه‌های بالای 20 درصد پیشرفت فیزیکی بودجه 40 درصدی تخصیص یابد، ابراز داشت: پروژه‌های بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی در سال‌جاری باید به سرانجام برسد.

انتهای پیام/86004/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول